Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
Duiveltje |
Geplaatst op 10 September 2010, 10:58
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 25 Aug 2010 |
vandaag gebeld door Tele2. Ze hadden de update uitgevoerd en bellen maandag terug voor bevestiging dat het probleem is verholpen. |
|
|
grunneger |
Geplaatst op 10 September 2010, 14:23
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 10 May 2010 |
Hallo, Sinds april zit ik nu bij tele2 jammer genoeg. Heb niks anders dan problemen met mijn verbinding, tv, telefonie Vooral deze week is het weer dramatisch, elke 10min verlies ik mijn verbinding en knipperen de lampjes weer rood. Tv kijken bijvoorbeeld ik moet 3x mijn modem/router resetten en dan bidden dat het werkt, en als het werkt zie ik alleen maar haperingen of het beeld loopt vast. Heb hier ook regelmatig contact ook over gehad met tele2 en hun antwoord lijkt wel ingestudeerd met, geef het een paar dagen de tijd want ze zijn bezig met updates. Ondertussen krijg ik dikke telefoon rekeningen maar geen oplossing or what so ever!! Nou heb ik net een netwerk controle gedaan toen me verbinding er weer uit lag en de foutmelding die ik krijg gaat over DNS. 1, De DNS bestaat niet die u probeert te bereiken. 2, De DNS is onjuist. Is er ook een mogelijkheid om een werkende dns handmatig in te voeren? Het liefste wil ik dat mijn contract ontbonden word maarja begin daar maar eens over bij tele2 het lijkt wel of je wartaal praat. Hopelijk hebben jullie wel een oplossing voor mij wat ik zou kunnen doen. Mvg, Grunneger oh ja, regio 9743 groningen Edit mod; de zoveelste, even naar juiste topic verplaatst. Gewijzigd door grunneger op 10 September 2010, 15:44 |
|
|
wierie |
Geplaatst op 10 September 2010, 15:28
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
Bij lijken de problemen nog erger te worden eerst viel me msn 2x per uur uit ofzo. nu is dat echt elk kwartier.. denk ik maar eens naar een andere provider ga zoeken.. want dit is echt Cheap.. |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 10 September 2010, 15:30
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Bij mij bleef het de hele dag goed. Om 1600 uur ongeveer begon het gedonder weer. Tele2 lijkt een heel slechte provider. Gewijzigd door rijnsma op 10 September 2010, 15:31 |
|
|
Jan_F |
Geplaatst op 10 September 2010, 17:03
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05 Sep 2010 |
Ondanks dat de tele2webcare aka Danielle hier in public weinig reageren, reageren ze wel snel op PB's gisteren eentje verstuurd en nu al weer bericht terug. Hoop in ieder geval dat nu het modem binnenkort z'n verwachte firmwareupdate krijgt. |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 10 September 2010, 17:35
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Leuk om te horen dan. Ik heb eergisteren een bericht gestuurd maar nog altijd niks terug |
|
|
DennisW |
Geplaatst op 10 September 2010, 20:57
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 03 Aug 2010 |
Ik al een week of twee geleden en nog steeds geen antwoord |
|
|
bree16 |
Geplaatst op 11 September 2010, 11:33
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 11 Sep 2010 |
Al maanden soortgelijke problemen: - Streams werken niet - Downloads worden onderbroken - Pagina's laden niet helemaal - Remote Desktop verliest verbinding - Outlook / exchange verliest verbinding 2311CR Huisnr 16 Gewijzigd door bree16 op 11 September 2010, 11:34 |
|
|
Liesbeth |
Geplaatst op 11 September 2010, 12:16
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 11 Sep 2010 |
Ik heb al een tijdje de ene keer een heel trage verbinding en de andere keer gaat het weer normaal. Alles gecontroleerd op gebied van virussen etc, niets te vinden. Tele2 gebeld,ligt niet aan hen. ( mijn postcodegebied 2272 , regio Den Haag) Nu kan ik sinds gisteren niet meer bellen. Voor het telefoonnummer verschijnen de letters ip en vervolgens krijg ik een melding dat het nummer niet meer in gebruik is Kan wel telefoon ontvangen. Via die zenuwtergende assistent een mail kunnen verzenden, krijg binnen 48 uur bericht, zucht. Vanochtend poging gedaan om te bellen ( €1.30 p/m!!!) met mijn mobiel, maar de wachttijd was lang (dus veel klachten blijkbaar) dus met mijn pre-paid het maar opgegeven. Ik heb lang geen problemen gehad met Tele2, maar de bereikbaarheid is er niet beter op geworden en dat is heel erg frusterend. Ik hoop dat er snel iets gedaan wordt! |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 11 September 2010, 13:32
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Het lijkt er voor mij steeds meer op, dat het een stelletje Tele-prutsers is. Overigens met een mobieltje je terug laten bellen hoor! Inderdaad veel te duur. Ook zoiets onvriendelijks. Ze zouden makkelijk een 0800 nummer kunnen doen, maar nee... Hier kan de verbinding er op dit moment mee door. Kijken hoe lang het duurt. Gewijzigd door rijnsma op 11 September 2010, 13:33 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie