Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
Jan_F |
Geplaatst op 11 September 2010, 15:21
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05 Sep 2010 |
Zo snel als de Webcara reageerde .. zo lang gaat het duren voordat er een monteur lang komt Vandaag weer met Tele2 aan de telefoon gehangen .. uiteindelijk kwam het erop neer dat de lijn wel erg instabiel was en dat een KPN monteur in de centrale de lijn zou gaan meten en de kosten hiervan voor Tele2 alles prima ik zou hierover binnen drie werkdagen worden teruggebeld. Nog geen 10 minuten later gaat de telefoon .. met ## van Tele2 (de persoon die ik vlak daarvoor ook aan de lijn had) mijn excuses voor de verkeerde voorlichting bla bla bla ... ik heb met een collega overlegd en het blijkt in deze situatie niet nodig te zijn dat er een KPN monteur in de centrale gaat kijken. Maar een storingsmonteur die thuis komt kijken .. nouja dat moet dan maar .. kosten dus weer voor mij ! de eerste dag dat de beste man kan is 22 September !! Zijn er dan zoveel storingen dat deze man zijn agenda tot 22 september al vol heeft gepland !? Gewijzigd door Jan_F op 11 September 2010, 15:21 |
|
|
wallia |
Geplaatst op 12 September 2010, 22:39
|
Activiteit Berichten: 157 Lid sinds: 07 Dec 2009 |
Het was vanavond weer B en B ( Bar en Boos) op TV : haperende beelden en snerpende geluidjes, vooral tijdens Studio Voetbal.Het ging al maanden prima, maar Frank gaat weer kuren vertonen bij ons in Capelle !!! |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 13 September 2010, 11:19
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Dit soort briefje sturen ze dan bijvoorbeeld met de email: Quote (Klantenservice Tele2, Mon Sep 13 09:21:05 2010) Geachte heer/mevrouw ******* Hartelijk dank voor uw e-mail. Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer *******, stuur ik u hierbij dit bericht. Uit uw e-mail heb ik begrepen dat u problemen heeft met het bekijken van films op internet. Er is gebleken dat er door een fout in de Tele2 modem livestreams en MSN problemen hebben met het voltooien van een video. Dit probleem is bij ons bekend en we zullen zo spoedig mogelijk een update sturen naar onze modems zodat u weer correct video's online kan bekijken. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, xxxxxx xxxxxx Wel je eigen naam verbergen, maar niet van de Tele2 medewerker!!! Dat hoort zich niet!!! Tele2 Klantenservice Gepruts dus naar mijn gevoel. Want volgens hun aan de telefoon schrijven ze de software zelf. Gewijzigd door cornfed op 13 September 2010, 11:40 |
|
|
Dandarez |
Geplaatst op 13 September 2010, 11:42
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 10 Sep 2010 |
Afgelopen vrijdag een bericht gestuurd aan Tele2 Webcare, vandaag antwoord gekregen; "Vervelend dat je problemen ondervindt met je internetverbinding. De software update die deze problemen zal verhelpen wordt deze maand uitgerold." Had gehoopt dat ik de update zou krijgen, maar daar lijkt het niet op, nou vind ik het niet erg dat ik nog even moet wachten, maar wel vervelend dat er niet preciezer gesproken word, zodat ik weet waar ik aan toe ben. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 13 September 2010, 11:43
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Tele2 is slechts zelden precies in het doen van uitspraken, daar zijn ze helaas slim in geworden, door schade en schande, afwachten dus. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 13 September 2010, 11:54
|
Quote xxxxxx xxxxxx Wel je eigen naam verbergen, maar niet van de Tele2 medewerker!!! Dat hoort zich niet!!! Zij werken niet met nicknames; ik wel, zij noemen hun naam publiekelijk aan de telefoon. Dit was een automatisch gegenereerd bericht (dat qua antwoord ook nog nergens op slaat ook al zal het alleen al zijn, dat ik het nooit over 'film' heb gehad). Verder zouden ze binnen 24 uur bellen. Doen ze niet. Emailtje. Als men het 'laten staan van de ondertekening' hier op het forum niet wil, zal ik het niet meer doen. Maar hier ontgaat me de zin wel een beetje van. Het zit er dik in, dat die naam onder alle emails staat, die door Tele2 worden verzonden. Gewijzigd door rijnsma op 13 September 2010, 19:08 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 13 September 2010, 12:02
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Nee, daar klopt toch wat niet aan je redenatie. Als een Tele2 medewerker aan JOU zijn naam verteld, is dat niet publiekelijk, maar aan JOU. Die persoon heeft geen toestemming gegeven aan jou of aan ons (forum), om zijn naam kenbaar te maken. Dus als iemand per abuis de naam van iemand publiceert, wordt dat gecorrigeerd door de Crew. Maar jij zet dit niet per abuis op het forum. Je eigen naam is wel gemaskeerd, dus je hebt er over nagedacht. Daarom deze tik op de vingers..! Even goede vrienden verder, maar er moet wel een lijn getrokken worden. Gewijzigd door cornfed op 13 September 2010, 12:05 |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 13 September 2010, 12:09
|
Okay. Ik schreef al, dat ik me er in schik. No hard feelings. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 13 September 2010, 12:12
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Zoals ik schreef: Even goede vrienden.. Zand erover.. |
|
|
brommer1 |
Geplaatst op 13 September 2010, 12:38
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 24 Jun 2010 |
Ben net op gebeld door Tele2 dat mijn modem software update heeft gehad. Op 9-9-2010 schreef ik op forumgroep: toen ik de stroom van de modem had gehaald, was er geen internet verbinding meer, wel telefoon, en het IP-adres was uit de modem verdwenen, dat kwam omdat er een update bezig was op mijn modem, en heb sindsdien een stabiele lijn en geen uitval, alles blijft het doen. Bedankt voor het terug bellen Tele2. Update: Ze bellen terug als je niet thuis bent, ze hadden vrijdag ook al gebeld. Gewijzigd door brommer1 op 13 September 2010, 15:22 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie