Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 13 September 2010, 12:56
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Dank voor de feedback! Zo langzamerhand gaat er wat gebeuren.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
bigcrazy |
Geplaatst op 13 September 2010, 13:07
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 10 Aug 2010 |
Zelfde antwoord hier van de tele2 webcare: Beste Naam, Vervelend dat je last hebt van storingen. Deze maand wordt er een nieuwe software update uitgerold die deze problemen verhelpt. Met vriendelijke groet, naam van Tele2 Ik vind dit dus echt niet bevredigend en zelfs schandalig. We zitten lang genoeg in de problemen en dan zegt men deze maand komt de update. Waneer is die update dan? over 1 dag over 1 week op 30 september om 10 sec voor 24:00 uur. We zitten langgenoeg met de problemen en het is niks teveel gevraagd om per direct een update te krijgen. We krijgen nu niet wat we besteld hebben een happerend internet. En een onkosten vergoeding over de afgelopen 2 maanden lijkt me ook wel op zijn plaats onderhand want we krijgen niet geleverd wat er afgesproken is. Ik vind dit antwoord dus niet bevredigend en verwacht dat ik vandaag of uiterlijk morgen een goed werkend internet heb anders ga ik toch ook echt een andere provider op zoeken. Erg jammer want was hiervoor redelijk tevreden. |
|
|
Jan_F |
Geplaatst op 13 September 2010, 14:09
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05 Sep 2010 |
En hier dus ook hetzelfde antwoord van de Tele2 webcare ! en ook zo lekker duidelijk .. wanneer deze maand wordt de update dan uitgerold ?? ! |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 13 September 2010, 14:21
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
En ook ik heb hetzelfde antwoord. Jammer dat ze wij dan niet gelijk die update krijgen, deze maand nog betekent dus nog 2 weken met een internetverbinding zitten die niet voldoet? Zal straks even nagaan hoelang mijn contract nog loopt en anders gewoon de in gebreke stelling overwegen. Mijn MSN is nog altijd onbruikbaar op deze manier en zo ook nog andere talloze dingen als streams, downloads incompleet etc. Dit slaat werkelijk nergens op. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 13 September 2010, 14:21
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Hier moeten de consumenten het mee doen. Tele2 is hier niet/nooit duidelijk in. En ja, ook wij zijn het ermee eens, schandalig. Echter, wij worden hier net zo onwetende gehouden als alle andere consumenten. Wij hebben geen inside information, niet meer dan de wachtenden. Tele2 is al vaker op z'n "bek" gegaan met bindende afspraken, dus blijven ze op de vlakte, zo slim zijn ze ook wel weer. Off Topic voorbeeld, hoor de reclame op de radio. Komt nu de kreet achteraan; onder voorbehoud van beschikbaarheid, en voorwaarden, of iets dergelijks, ken m niet letterlijk, viel me op vanmorgen. Indekken en in de loopgraven blijven Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
bigcrazy |
Geplaatst op 13 September 2010, 15:06
|
Heb net maar even naar Tele 2 gebeld. Er staat geen update te wachten en al zeker niet binnen een maand. Belachelijk dus, ik vraag dan waarom anderen dan wel handmatig geupdate zouden worden waarvan danielle van tele2 webcare het postcode en huisnummer had. Hij zei kunt u het dan haar sturen ik zeg dat had ik dus gedaan na dat bericht op het forum en toen kreeg ik het antwoord dat het deze maand ergens de update uitgerold zou worden. Zegt hij dood leuk dan moet je maar wachten tot hij uitrolt en ik zeg en er staat geen update volgens jou. Heu heu heu u moet het er mee doen ik kan u niet verder helpen. Is er dan iemand anders die me kan helpen mischien de afdeling van de webcare, meneer dat zijn wij zelf. Ik : is danielle dan aanwezig of wie dan ook die me wel kan helpen. Nee meneer u moet wachten tot de update ik kan u niet verder helpen. Dus ik moet met een slechte internet blijven zitten terwijl jullie wel een oplossing ervoor hebben blijkbaar. Het anwtoord kwam dus op JA Kortom BELACHELIJK als het zo moet, we zitten al een maand en zullen nog een maand moeten wachten tot we het product krijgen zoals het hoort. ( als er al een update komt deze maand wat ik nu ten sterkste betwijfel. Kortom ik ben al wat aan het zoeken naar andere providers. Tips voor andere provider zijn dus welkom wat vinden jullie van online en alice??? Ik wacht nog even tot danielle hier online komt en hoop dat ze duidelijkheid kan geven en de oplossing uitvoert binnen en zo korte mogelijke tijd. Anders is het helaas tele 2. |
|
|
bigcrazy |
Geplaatst op 13 September 2010, 15:21
|
En dan nog 1 ding hoe zit het met de verhoging van tele2 die ze per brief beloofd hadden van 400 naar 800 kbs. De monteur teste ook gewoon de 400kbs verbinding er was belooft dat deze verhoging per 1 julie zou zijn. Maar natuurlijk top op heden niks verhoogt. Geef daar ook gelijk anwtoord op Danielle zodra je dit leest waarom mensen een brief sturen dat ze verhoogt worden maar niks krijgen. We betalen wel ondertussen het volle pond van 29,95. |
|
|
wierie |
Geplaatst op 13 September 2010, 15:25
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
vandaag ben ik een dagje thuis gebleven, en kan het volgende concluderen: tot 16:00 werkt het internet gewoon goed, torrents downloaden me 2/3mb/s maar na 16:00... beginnen de problemen, msn valt uit, downloads haperen torrent downloaden met 80kb/s.. het lijkt erop dat wanneer het druk word (rond 16:00) dat de server van tele2 het verkeer gewoon niet meer aankan dit had je heel vroeger ook bij Wanadoo, hun gaven het daar in tegen wel eerlijk toe en hebben hun server geupgread. Ik denk dat het hele modem-firmware gebeure onzin is.. maar dat het tijd word dat ze hun (ook cheape) server gaan upgreaden! |
|
|
bigcrazy |
Geplaatst op 13 September 2010, 15:30
|
Wierrie ik kreeg er ploteling van de 1 op de andere dag last van en heb er ook voor 16:00 uur last van gewoon de hele dag. Ik geloof wel dat het aan hun update ligt. Ik mag aan nemen dat ze ons dat wel eerlijk melden. Ik probeer nog altijd van uit te gaan dat men eerlijk is. |
|
|
Lesley |
Geplaatst op 13 September 2010, 16:50
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 13 Sep 2010 |
Hoi. ik ben nieuw hier op het forum, maar na wat zoeken op internet kwam ik hier uit. Ik heb tele2, en een nieuwe modem (vandaag gehad). Mijn lijn is na gekeken, en ik zou geen problemen hebben. (of moeten hebben). Inmiddels is msn'en onmogelijk voor mij. Elke keer val ik weg, en komen gesprekken niet op gang omdat ik de helft mis. Ik heb ook al tele2 gesproken (daarom de modem). Maar het probleem blijft. Iemand nog last? Lesley |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie