Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
kobus1960
Bekend probleem, het enige wat wij te bieden hebben is dit topic.
Mededelingen Tele2 Webcare
Daar plaatsen wij de mededelingen van Tele2, ook daar is het bekend.
Wat betreft de update, als Tele2 het al niet weet............................
Ik vind de afwezigheid van Danielle (Tele2 Webcare) de laatste weken verontrustend.
Een snelheids verhoging is ook nog niet gemeld door Tele2, hier althans niet.
Gewijzigd door kobus1960 op 13 September 2010, 17:26
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

fady
Vorige week heeft Danielle mij netjes opgebeld en verteld dat het probleem binnen een week verholpen zou zijn.

Het probleem is er nog steeds, mijn familie en ik kunnen bijna niets meer op het internet.

Misschien wordt het tijd om naar een andere provider te kijken.

rijnsma
Dat is zo. Het geeft alleen zo'n gedoe helaas. En ik denk, dat ze daarop speculeren.

rijnsma
Zeker, maar daarna moet je wel wat anders hebben, en wat goeds!
En dan je adres(jes) overzetten naar (een) nieuw(e) adres(jes), enz.
Het is toch gedoe.Frown
Gewijzigd door rijnsma op 13 September 2010, 21:40

bigcrazy
Weer jammer tele2 webcare is online geweest en geeft weer geen atwoord op me pm en berichten hier in het forum gedeelte. Ik snap echt niet hoe een bedrijf hun klanten zo in de steek kan laten.

kobus1960
Tele2 Webcare online hier is nog geen verplichting onmiddelijk te gaan antwoorden.
Ze gaan online bij nog vele forums gevuld met klachten.
Wel ben ik met je eens dat de activiteiten zich hier tot een minimum beperken.

bigcrazy
Ik snap dat het geen verplichting is ( alhoewel zo bedrijf dat van zich zelf wel zou moeten vinden maar dat zal een verschil van inzicht zijn). Maar als ze dan tenminste even laat weten in het forum naar wie je kunt vragen als je ze belt die meer van deze klacht af weet. En waarna ze je dan ook doorverbinden want zo komen we gewoon niet verder. Want als je ze nu belt weet niemand hier ook maar iets van en doen ze net of je gek bent.

kobus1960
En ook hier heb je wederom gelijk, de communicatie bij Tele2 verloopt dramatisch.
Confronteer ze bij een volgende gesprek eens met antwoord 12 uit dit topic, Mededelingen Tele2 Webcare

Edit, antwoord 14 gewijzigd in 12.
Gewijzigd door kobus1960 op 14 September 2010, 11:14

dimitri010
Volgens mij heb ik ook een beetje last van dat na 16:00 de verbinding slecht is.
Vandaag was ik vrij, de hele dag geen problemen gehad tot rond dat tijdstip. Ik heb even een pingtest erover heen gegooid, bleek dat ik op sommige momenten meer dan de helft packet loss heb...
Dit probleem heb ik overigens pas sinds dit weekend.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen valt?
Gewijzigd door dimitri010 op 14 September 2010, 16:08

rijnsma
Nee, Tele2 heeft naar alle waarschijnlijkheid capaciteitsproblemen.
En ze hebben er blijkbaar de laatste tijd niet veel aan gedaan opdat dit nooit meer voorkomt.
En men heeft hier niet het idee, dat dit vandaag en morgen zal veranderen.Frown
Gewijzigd door rijnsma op 14 September 2010, 16:22

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 Apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 Mar 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 Oct 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 Dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 Sep 2014
Advertentie