Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
dimitri010 |
Geplaatst op 14 September 2010, 16:37
|
Activiteit » ROTTERDAM Berichten: 15 Lid sinds: 09 Mar 2010 |
Tja, hoe check ik dat? Ik had gewoon pingtest.net gebruikt, ik heb geen idee op welk punt hij hem dan scant. |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 14 September 2010, 17:33
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Het is overigens de vraag of het met capaciteit in de zin van hoeveelheid 'gebruik' is. Ik kan hier met het bijschakelen van steeds weer een nieuw meervoudig opstartbaar playertje (VLC) net zoveel naar mij toe streamen als ik wil. Maar dát blijkt geen probleem. Het probleem lijkt transiënten. Het gaat (inderdaad na 1600 uur ongeveer) fout als ik veel schakel met een aantal programma's hier, vooral nadat een stream een poosje voor een groot deel ongestoord heeft gewerkt. Dus plots een refresh na zo'n periode en hup weg. Het lijkt wel of ze bij Tele2 op het moment een soort profiel maken van wat je doet en dat hun zaakje over zijn nek gaat, als jij plots wat gaat doen met pieken van aktiviteit op de lijn. |
|
|
aviced |
Geplaatst op 14 September 2010, 19:33
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 08 Sep 2010 |
heb t helemaal gehad met tele2 duurt nu al 3/4 maanden zo... gister mail gekregen dat het niet aan tele2 lag omdat de update hiern iet is uitgevoerd... terwijl het eerst landelijk was?? wij stappen lekker over naar ziggo |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 14 September 2010, 19:42
|
Laat de mensen hier dan zeker weten, hoe dat bevalt, als je wilt. Dat wordt dan weer gelezen door anderen enz. Succes! (Overigens: als zij het niet doen, dan moet de KPN iets raars doen, zou je zeggen... Wat mij niet geheel onmogelijk lijkt... We hebben toch niet allemaal hier ongeveer hetzelfde 'door een soort ingreep van de Heer?' zou je zeggen?) Gewijzigd door rijnsma op 14 September 2010, 19:49 |
|
|
aviced |
Geplaatst op 14 September 2010, 20:11
|
waar staat info over het in gebreke stellen van tele2? |
|
|
Jan_F |
Geplaatst op 14 September 2010, 20:49
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05 Sep 2010 |
Het afgelopen weekend was het feest weer helemaal compleet .. net als vorig weekend is hier internetten in de weekenden bijna onmogelijk msn meldt niet eens meer aan, webpagina's laden traag of niet internetbankieren gaat hierdoor ook over z'n nek, en zelfs de telefonie is ronduit slecht te noemen. Heb tijdens een gesprek met de helpdesk 4 maal het ticketnr opnieuw laten vertellen omdat er telkens stukken uit het gesprek wegvielen. Wat mij betreft duidt dit allemaal op een GROOT probleem met de capaciteit die Tele2 heeft. Dat zelfs de telefonie welke toch echt wel 100% voorrang moet hebben op al het andere verkeer hier onder gaat lijden ! En iedereen die een beetje netwerkkennis heeft of wat ervaring heeft met bijv. cisco certificaten weet wel wat ik hiermee bedoel ! ook in netwerkland 'set' je speciale rules voor je voip verkeer .. !!! |
|
|
aviced |
Geplaatst op 14 September 2010, 20:51
|
net ff liggen bellen en ons contract is afgelopen en we kunnen nu ook maandelijks weg! dat komt mooi uit, wel jammer.... want we waren toch al zo'n 12 jaar lid bij zonnet, versatel, tele2 |
|
|
dimitri010 |
Geplaatst op 14 September 2010, 20:52
|
Activiteit » ROTTERDAM Berichten: 15 Lid sinds: 09 Mar 2010 |
Telefoon hebben we (voor zover ik weet) geen problemen mee. Wel die andere dingen die je zei zoals msn die niet aanmeldt en webpagina's die nauwelijks laden. Dit is overdag volgens mij veel en veel minder. |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 14 September 2010, 21:03
|
Ook aardig om te lezen: Het verhaal van een getergde>> Klik muis>> Niets nieuws overigens getuige dit vrij oude stukje Volkskrant: Steeds beter gaat het>> Klik muis>> Gewijzigd door rijnsma op 14 September 2010, 21:22 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 15 September 2010, 08:51
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Tasmanta, welkom hier. Je zit in het goede topic, Tele2 geeft dit probleem ook toe en heeft een oppervlakkige toezegging gedaan. Jij weet denk ik wel hoe het werkt, al was het 4 jaar geleden een stuk beter dan nu kan ik je melden. Al die toezeggingen en/of mededelingen quoten we hier; Mededelingen Tele2 Webcare. Daar lees je in antwoord 12 dat er wat gaat gebeuren, wanneer weet niemand, zoals met 90 % van de toezeggingen. Er is idd een verzoek van Danielle geweest, aan consumenten met dezelfde klachten, om hun gegevens in een PB te zenden. Hierop zijn een paar mensen geholpen, lang niet allemaal. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie