Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
dimitri010 |
Geplaatst op 16 September 2010, 11:33
|
Activiteit » ROTTERDAM Berichten: 15 Lid sinds: 09 Mar 2010 |
Wij zitten er nog bijna een jaartje aan vast... |
|
|
Arathalia |
Geplaatst op 16 September 2010, 13:56
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 16 Sep 2010 |
Ik heb net even een profiel aangemaakt om mijn frustratie te uiten van dezelfde problemen de afgelopen maand. Msn valt steeds uit. Ik speel online games, regelmatige disconnects. Vooral tijdens het browsen van Firefox, maar hetzelfde gebeurd bij IE. Ik zit in omgeving 4871 SE. Hopelijk wordt er snel voor een oplossing gezorgd. De problemen zijn ontstaan net nadat ik een 3 in 1 pakket heb besteld met digitale tv. Heel irritant iig. |
|
|
DennisW |
Geplaatst op 16 September 2010, 14:22
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 03 Aug 2010 |
Ik vraag me af of de kantoor mensen van Tele2 zelf thuis ook Tele2 internet hebben :p |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 16 September 2010, 14:49
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Alle klachten komen in dit topic binnen zoals afgesproken. Vele malen dezelfde klacht, het is bekend, blijf ze vooral plaatsen. We hebben Tele2 een aantal malen geattendeerd op dit topic. Niet alleen openbaar, ook via andere wegen. Het enige wat er gebeurd is een wazige toezegging die bij de Mededelingen Tele2 Webcare is gezet. Het meest frustrerende is nog wel dat Tele2 Webcare hier dagelijks langskomt. Zeg dan, sorry, over een maand, half jaar, of helemaal niet, dan kun je wat als klant zijnde. Ik zeg persoonlijk; ingebrekestelling starten, kan je met een maand naar andere ISP. Ook in het genoemde topic te vinden. Meer kunnen we niet betekenen, helaas. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 16 September 2010, 16:16
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Vandaag nog geen enkel probleem ondervonden met audio- en video-streams naast lopende programs. Ook niet na 1600 uur. Hoera! Maar wel heel voorzichtig op de manier, zoals ik eerder heb beschreven>>Klik>> Er wordt dus in Firefox een en ander 'refreshed' er staat een lijst sites naast elkaar er is elders in de PC een feedreader, die af en toe refresht, er is een email Thunderbird, die regelmatig post haalt en ik doe andere dingen, b.v. forum-antwoord, tekstverwerking, spreadsheat enz. Gaat goed. Kijken of het blijft. En kijken of iemand er iets uit kan distelleren of concluderen. Als dit persistent is, zal ik ze dat ook per telefoon melden. |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 16 September 2010, 19:47
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Ga er niet vanuit dat het ineens weggaat, heb je router gereset oid in de tussentijd? Bij mij namelijk nog altijd zelfde problemen, maar nog geen router gereset voor een mogelijke firmware update. Ik heb in ieder geval mijn contract nagekeken en kan hoogstwaarschijnlijk maandelijks opzeggen omdat er inmiddels meer dan een jaar verstreken is. Dus de keuze is makkelijker dan in gebreke stelling als het nog langer dan een week aanhoudt. |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 16 September 2010, 20:13
|
Nee, ik heb aan die kant niets veranderd.
Gewijzigd door rijnsma op 16 September 2010, 20:14 |
|
|
justmike1973 |
Geplaatst op 17 September 2010, 06:47
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 17 Sep 2010 |
Wij zijn net overgestapt naar Tele2 want eerlijk is eerlijk tvdigitaal van KPN is echt geloof me hetzelfde als geen tv hebben. En eerlijk is eerlijk tele2 leverde netjes informatie van wanneer alles opgeleverd zou zijn. Maar helaas op het moment dat wij hier de box voor de tv wilden aanzetten was het over. De box sprong op rood alles begon te knipperen en weg was internet en tv. En de oorzaak geen DNS meer. Na bellen met klantenservice kregen we te horen dat er een grootschalige storing was in Zwolle en dat er z.s.m. weer gebruik kon worden gemaakt van de diensten. Alles hapereren want soms wel signaal en dan weer helemaal niks. Maar zodra er ook maar een klein beetje stabiel signaal komt en ik zet de box voor de tv aan dan is het meteen raak en gooit de modem alles er weer uit. En dit nu al 3 dagen. Ben je eindelijk overgestapt naar hopelijk een goed bedrijf en dan heb je helemaal niks meer. Kijk bij KPN hadden we alleen geen tv maar wel internet en bellen. En nu tssss ben je zelfs je internet erbij kwijt. Dus in plaats van erop vooruit te gaan doen we een stap verder terug. En die storing? Die kan ik nergens op internet vinden? Dus wat is er van dat verhaal allemaal waar? Hopelijk krijg ik vandaag van tele2 eens een eerlijk antwoord en kunnen we de problemen eens oplossen. Want betaal wel 10 ct p/m aan de klantenservice om een probleem op te lossen van de kant van tele2. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 September 2010, 09:45
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Quote Welkom justmike1973, Bovenstaande is jouw verhaal, dus kunnen wij niet bevestigen, storing heb ik nog niet eerder van gehoord. Je bent even afhankelijk van de helpdesk. Ervan uitgaande dat je alles volgens voorschrift hebt aangesloten. Echter waar ik van huiver is dat je bij KPN ook al niet tevreden was. Van de wijkcentrale tot je huis is de lijn nog steeds van KPN, dus of je hier wat mee opschiet......... Wacht even de klantenservice af, en laat het weten. |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 17 September 2010, 10:08
|
justmike 1973 schreef: Quote Wij zijn net overgestapt naar Tele2 want eerlijk is eerlijk tvdigitaal van KPN is echt geloof me hetzelfde als geen tv hebben. En eerlijk is eerlijk tele2 leverde netjes informatie van wanneer alles opgeleverd zou zijn. Maar helaas op het moment dat wij hier de box voor de tv wilden aanzetten was het over. De box sprong op rood alles begon te knipperen en weg was internet en tv. Knipje [...] Hopelijk krijg ik vandaag van tele2 eens een eerlijk antwoord en kunnen we de problemen eens oplossen. Want betaal wel 10 ct p/m aan de klantenservice om een probleem op te lossen van de kant van tele2. Nou, de onzuiverheid in communicatie en de inconsistentie van informatie waar ze mee komen is ergerlijk. Als je nĂ¡ zo'n storingperiode kijkt hoeveel onzin er door die helpdesk is verkondigd, dan is het echt niet mooi meer. Je hebt wel heel veel ongeluk overigens. Gewoon af en toe bellen met die helpdesk. In ieder geval elke dag. Iets anders kun je niet doen. Ja, brief naar de direktie in Groningen, meen ik. Maar het is natuurlijk wel schandalig, dat het allemaal zo lang moet duren bij Tele2de-rangs. Ik ben een jaar geleden op zo'n manier anderhalve week zoet geweest met ze. Toen is ook restitutie toegepast. Gewijzigd door rijnsma op 17 September 2010, 10:10 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie