Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
Larsha |
Geplaatst op 19 September 2010, 21:33
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 19 Sep 2010 |
Moet ik nu nog steeds die 'Danielle' een PB sturen? Ik heb nog steeds problemen. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 19 September 2010, 21:35
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ja, post 1 is aangepast, kan je nog steeds doen.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Larsha |
Geplaatst op 19 September 2010, 21:49
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 19 Sep 2010 |
Zou je misschien een link naar haar profiel of iets dergelijks kunnen posten? Kan het nergens vinden.. |
|
|
Dandarez |
Geplaatst op 20 September 2010, 11:51
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 10 Sep 2010 |
Ik kreeg een standaard antwoord "we zijn er mee bezig update gaat deze maand nog komen". Als andere wel persoonlijk geholpen worden ga ik huilen. |
|
|
Dandarez |
Geplaatst op 20 September 2010, 21:54
|
Ik heb vandaag tot 2x toe een spel gespeeld op het internet in sessies van ongeveer 90 minuten, terwijl ik ondertussen aan het downloaden was en aan het browsen, niet een keer ben ik eraf gegooid. Ik weet niet of ik gewoon ontzettend geluk heb gehad, of dat er iets is veranderd... Ik klop het maar vast af. |
|
|
Dandarez |
Geplaatst op 21 September 2010, 14:45
|
Sinds gisteren is mijn internet niet 1x weggevallen. Maar ik ga er maar vanuit dat ik geluk heb, anders ben ik weer teleurgesteld mocht het verkeerd gaan. |
|
|
Jan_F |
Geplaatst op 22 September 2010, 18:42
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05 Sep 2010 |
Dat ze een monteur toezeggen en vervolgens 5a 10 min later bellen om te vertellen dat het niet doorgaat is mij ook al eens overkomen. |
|
|
leeg |
Geplaatst op 22 September 2010, 18:49
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
tja... klantenservice he :S |
|
|
justmike1973 |
Geplaatst op 22 September 2010, 19:24
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 17 Sep 2010 |
Nou de monteur was netjes op tijd en de vriendelijke man heeft eens alles goed nagelopen. De conclussie alles was in orde. Volgens de KPN monteur was er voldoende signaal en zou er geen enkel probleem mogen zijn. En hoe het ook is en hoe het ook kan. We hadden meteen nadat de monteur alleen maar gemeten had een wel zeer goede verbinding. Ik hou het er maar op dat er een stofje op de kabel zat en de monteur deze eraf heeft geblazen. Maar goed volgens de monteur zat het probleem bij tele2 en niet in de kabel. Dus meteen even gebeld met klantenservice met de mededeling dat KPN geen probleem kon vinden in het netwerk. En dan denk je nu gaan we eens kijken hoe het zit. Maar nee echt niet ben je gek dat kan toch niet meneer. We moeten eerst wachten op het rapport van KPN en wat hun bevindingen zijn. Dus ik leg nogmaals uit dat de letterlijke woorden van de monteur waren dat er niets is gevonden en dat tele2 dan er naar moet kijken. Maar nee zeg iemand anders van de technische dienst zou me dezelfde dag nog bellen. Echt geef me een riem want mijn broek zakt af en doe me gelijk een gebitslijm erbij want ook mijn gebit kigt op de vloer. Ik had er geen zin meer in. Het enige wat ik wilde weten was of de verbinding nu 14MB stabiel genoeg was om de tv aan te sluiten. En dat even via klantenservice te laten lopen om zo niet weer langs elkaar heen te werken. Maar nee hoor niks nada njente. En dat terugbellen??? nee hoor hebben zelf de telefoon maar gepakt en toen met een lieftallige dame van de TD samen alles nagelopen en eindelijk alles zo gekregen dat we nu alles werkend hebben. Dank u mevrouw en ik hoop dat er nog veel meer collega's uw voorbeeld zullen volgen. |
|
|
Mike1337 |
Geplaatst op 22 September 2010, 20:24
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 27 Aug 2010 |
oke.. maar waar lag het probleem nou? wat heeft die dame van de TD gedaan zodat alles weer werkt? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie