Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
justmike1973
Ik heb geen enkel idee wat er gedaan is. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik de snelheid voor de monteur op 4 tot 5 MB had met heel af en toe en dan bedoel ik echt maar een paar minuten 11mb en opeens had ik een stabiele aansluiting van rond de 14mb. Dus ik heb echt geen idee hoe dit wonder heeft kunnen geschieden. Wel weet ik dat ik opeens van een centrale 2,3 km van ons huis naar een centrale 600 meter van ons huis ben verhuisd en ook hoe dat heeft kunnen gebeuren tast ik in het duister en denk ik dat het schaap van Tele2 in een donker pak op sluiptocht is geweest. In ieder geval is het probleem ineens opgelost.

lobo
zie onderstaand bericht van Danielle van Tele2 Webcare

Beste Lobo,

In overleg met de Tele2 troubleshooters hebben we je lijngegevens bekeken. De storingen die met de update verholpen worden, zijn veroorzaakt door update 1.36. Deze update is inderdaad bij jou uitgevoerd en zal de oorzaak zijn van je problemen. We hebben besloten dat je zo snel mogelijk een handmatige update krijgt. Hiermee zullen je problemen met je verbinding snel tot het verleden behoren. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gloort er nu licht aan het eind van de tunnel?

kobus1960
Tele2 is dus wel degelijk bezig een oplossing te vinden, heeft dit topic toch zin.
Lees je dit topic voor het eerst, lees dan de topicstart!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Rimo

lobo schreef:
zie onderstaand bericht van Danielle van Tele2 Webcare

Beste Lobo,

In overleg met de Tele2 troubleshooters hebben we je lijngegevens bekeken. De storingen die met de update verholpen worden, zijn veroorzaakt door update 1.36. Deze update is inderdaad bij jou uitgevoerd en zal de oorzaak zijn van je problemen. We hebben besloten dat je zo snel mogelijk een handmatige update krijgt. Hiermee zullen je problemen met je verbinding snel tot het verleden behoren. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gloort er nu licht aan het eind van de tunnel?

Heb na enig aandringen ook hetzelfde bericht gekregen, eergisteren. Ik zou het vanzelf merken wanneer de update is uitgevoerd door een goed functionerende verbinding te ervaren. Natuurlijk is dat wat vaagjes, maar we zullen het in de gaten houden. Vandaag is MSN in ieder geval alweer een paar keer uitgevallen..

Dandarez
Ok nu durf ik toch echt te zeggen dat het probleem bij mij verholpen is, eindelijk.

Afgelopen 3 dagen niet meer uitgevallen, ook niet tijdens zwaar gebruik.

Leiden
Hier lijkt het ook te zijn opgelost, mocht ook wel na 3 maanden kwakkelen.. dank voor Danielle en dit forum, anders had het waarschijnlijk langer geduurd.
Ben ik nog wel benieuwd of Tele2 compensatie gaat AANBIEDEN aan diegenen waar een handmatige update is uitgevoerd?

jonok
Ik wordt ook helemaal crazy op het moment van tele2. Regio Emmen. Begon inderdaad aantal weken terug... Vorige week leek het iets beter....Maar vandaag Sad Een en al drama. RISK online spelen ..niet mogelijk. Verbinding weer telkens weg. Ook onze telefoon geeft dan geen toon...Maw ben niet bereikbaar dan. Daar betaal ik toch niet voor? Ik overweeg na jaaaaaaaaarrren trouwe dienst om over te stappen! Voorheen, myweb, zonnet,Versatel, nu Tele 2...Altijd mee gegaan met naamsverandering..Nooit geen klachten, maar als het zo doorgaat..Gaat dit Tele 2 vele klanten kosten en dat lijkt me niet de bedoeling.

PS z'on anderhalve week terug contact gehad met helpdesk.. Moeten ze eerst ff verder vragen..wij blijven aan de lijn..zoveel cent per minuut...etc. En wordt er gezegd...staat je modem niet sus en zo....blablabla... Terwijl er honderden mensen met hetzelfde probleem lijken te zitten Sad
Gewijzigd door jonok op 23 September 2010, 18:22

gember
PB van Danielle gehad. Ook mijn probleem (uitvallen van streams na +/- 10 minuten) zou door 1.36 update komen. Update wordt uitgevoerd door Tele2. Wanneer is onbekend, maar ik wacht af.

Een tijdelijk oplossing is het aanvinken van de REPEAT-button in WinAmp om direct te reconnecten als de verbinding van een internetradio is verbroken door Tele2. Dit is natuurlijk nog geen oplossing voor het bekijken van streams in andere programma's.

Ik wacht af.

x-us
Hier nog steeds huilen met de pet op, al maanden.
Onderbrekende streams, downloads en msn berichten die niet aankomen.
Ook de d/l snelheid is veel lager dan 20mbit/s (eerder 4 mbit/s)

kobus1960
Kortom, er gebeurd wat.
Ben vanmiddag op verzoek bij iemand wezen kijken met als provider Kliksafe.
Daar zag ik een andere manier, je gelooft het niet.
Gewoon het ISRA punt er tussenuitgeknipt, stekkers van de huistelefoon installatie.
Knip, knip, knip, alles weg.
De Kliksafe monteur zag het daarna niet meer zitten en heeft die mensen laten zitten.
Het kan dus nog minder Angry

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 Apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 Mar 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 Oct 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 Dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 Sep 2014
Advertentie