Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
cornfed
Goeie genade...Shock Shock Shock
Ik kende Kliksafe nog niet, maar die zijn niet goed wijs!
Durven €37,95 te vragen voor 20 Mbit ADSL en dan moet je het modem nog zelf kopen!
Ze worden duurder aangeboden dan je in de winkel kunt kopen!...Shock Shock

Pure diefstal! Daarbij blijkbaar ook nog een belabberde installatieservice.
Gewijzigd door cornfed op 24 September 2010, 19:17

kobus1960
Kliksafe is een zwaar gecensureerde ISP gedreven door het reformatisme.
Zij werken met gelijkgestemde dealers in dorpen waar men aktief is.
Je kan zeer beperkt surfen met blokkades op alles wat verderfelijk is.
Staat er een verkeerd woord in het AD (om maar wat te noemen) werkt de site niet.
Het is allemaal zeer beperkt, Wikipedia werkt bv. ook niet.
Men werkt met eigen DNS'en, iets anders werkt niet, ook de telefonische vrijheden
worden beperkt in het totaalpakket.
Ook zit er een zeer zwaar filter op de email servers, ISP bepaald, niet de klant.
Gewijzigd door kobus1960 op 24 September 2010, 22:00

cornfed
Je krijgt maar een beetje internet, maar je betaalt dubbel de prijs.
Dat zoiets bestaat is toch te gek voor woorden.
Ik dacht dat ze nog niets eens een radio of tv mochten hebben in de bible belt.

kobus1960
tja, er is een markt voor, ik laat me er verder maar niet over uit. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

arnoh
Hier hetzelfde probleem, disconnects tijdens gamen, msn gesprekken komen niet binnen, streams worden onderbroken (radio streams, youtube!). Ook komt het geregeld voor dat de verbinding ineens traag is (300kb max). Na reset is dat opgelost maar disconnects blijven. Zeer vervelend probleem! Hoop dat ze het oplossen anders een alternatief kiezen...

Routed
Nou, blijkbaar is er toch ergens op internet wat te vinden over mijn problemen, nml hier.

2546 hier, en bijna alles wat ik hier lees heb ik ook last van, disconnects/enorme lagspikes tijdens het online gamen, irc die er steeds uit gegooid word, streams die happeren, downloads die het qua snelheid halen bij het oude casema demos netwerk.

En dat allemaal sinds ik van een internet/telefonie abbo (2,5jaar met tevredenheid gebruik van gemaakt) heb geupgrade naar een 3in1 incl televisie.
Nu is mijn HD recorder ook niet helemaal jofel, de HDD maakt geluiden of die vast is gelopen (krassende geluiden) of alsof de kop blijft hangen (tikkende geluiden), televise beeld zelf blijft regelmatig gewoon hangen of is blokkerig.

En als ik bel kom ik er of niet door of mijn gesprek word aangenomen door een medewerker die mijn klacht/gegevens noteerd en me belooft dat ik terug word gebeld.

Het is gewoon waardeloos, van een hele tevreden gebruiker ben ik in een maand overgegaan naar een erg ontevreden gebruiker gegaan.
En ik kan me frustraties niet eens kwijt omdat ik er gewoom niet doorheen kom (en ik heb ook niet de tijd/zin om de hele dag aan de telefoon te hangen).

cornfed
Heb je bericht #1 al gelezen? Daar staat een hoop info.

Ruud M
Opnieuw storing. Eindeloos verifieren.
(Rijswijk ZH)

inmiddels (20.59 uur) werkt het weer.
Gewijzigd door Ruud M op 25 September 2010, 19:59

Lesley
Ik werd gebeld door tele2 (vrijdag), ineens was DC van msn verdwenen, heb ik ook gezegd, maar die avond weer wel wat dc's ..
En ook nu vandaag, gelukkig niet elke minuut meer..

Routed

cornfed schreef:
Heb je bericht #1 al gelezen? Daar staat een hoop info.

Ja, heb ook een PB gestuurd maar aangezien het weekend is zal het nog wel een paar daagjes duren.
Ik heb gisteravond voor de grap even zitten turven.

Had geen zin om de deur uit te gaan, vrouw was ff weg dus slinger ik WoW (World of Warcraft voor degene die dat niet weten) even aan.

Groep gezocht voor een raid, en waar ik normaal tank ben (degene die vooraan staat de klappen op te vangen) durf ik dat atm echt niet aan met mijn verbinding dus maar als 1 van het pewpew plebs mee.
Ik heb in 3uur tijd 13 disconnects gehad en 2 lagspikes van een seconde of 10 waarbij je denkt dat het er weer uitvliegt).

Vanochtend ff wat dingetjes doen ingame, 4 disconnects.
TV is ook weer drama, lijkt wel een blokkendoos af en toe.

Het lijkt ook wel of het met de dag erger word hier Sad

Hopelijk komt er op korte termijn verbetering in, anders ga ik eens wat anders overwegen en koppel ik die tele2 meuk af tot ik het contract kan opzeggen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 Apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 Mar 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 Oct 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 Dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 Sep 2014
Advertentie