Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
Dandarez |
Geplaatst op 27 September 2010, 11:22
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 10 Sep 2010 |
Ik geloof het wel hoor, just me, bij mij is alles opgelost, of het door middel van een update was weet ik niet, maar ik geloof best dat ze er iets aan gaan doen. Maar erg netjes handelen ze dit niet af. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27 September 2010, 11:25
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Nee, ik geloof niet dat Tele2 dit helemaal gaat fixen. Ik val in herhalingen, waarvoor excuus. Tele2 heeft maar 1 belang, dat is de lucratieve zakelijke markt. De verloren rechtzaak v.w.b. kabeltv, het niet goed lopende Fiber project. Het gemankeerde digitale upgrade product. De falende onderhandelingen met BBC, EDL, Ziggo en UPC waar verlies op geleden wordt. De overnames van andere ISP's, onderhoud van het eigen glasnetwerk. Onvoldoende inkomsten om de eigen producten te verbeteren. Men snakt naar een overname van het consumentendeel. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Rimo |
Geplaatst op 27 September 2010, 15:43
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Geloof er ook steeds minder van. Ik heb 'm handmatig toegezegd gekregen, maar nog niks van gemerkt. En hij zou er deze maand nog uitrollen, met nog 3.5 dag ziet het er niet lekker uit. Ik weet genoeg, als het deze week niet opgelost wordt dan is het simpel; opzeggen. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 27 September 2010, 15:52
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je kan ook niets zelf checken. Webcare meldt dat firmware versie 1.36 de problemen veroorzaakt en versie 1.37 de oplossing brengt. Dat is fijn om te weten, maar je hebt totaal niets aan die info. Waar kan je dan de huidige versie zien in het router? Nergens! Heeft Webcare überhaupt ooit wel een Davolink van dichtbij gezien? Ik ben bang van niet. Gewijzigd door cornfed op 27 September 2010, 18:34 |
|
|
DennisW |
Geplaatst op 27 September 2010, 18:23
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 03 Aug 2010 |
Ik krijg toch een beetje deja vu gevoel van de problemen die een paar jaar geleden voorkwamen met de 56k snelheid tijdens prime-time. Het probleem was ook maanden bekend, maar na een half jaar pas opgelost. |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 27 September 2010, 21:11
|
Volgens gebeurtenissenlogboek bij MSN is het vanaf 16 33 niet meer uitgevallen. 1 download van hotfile 367mb heeft in die tussentijd het einde niet gered. Van MSN is het de laatste tijd wel een aardig record zolang zonder uitval te zitten. Misschien dat het aan hotfile zelf ligt, ik weet het niet. Ik heb eigenlijk geen echte manier van testen of de verbinding nu wel echt goed is, ik kijk altijd bij msn gebeurtenisselogboek, youtube filmpjes merk je vanzelf wel en downloads ook. Iemand nog een andere betrouwbare manier om dit echt goed te checken? |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 28 September 2010, 00:26
|
Maar dat bekijkt alleen hoe snel je download/upload en wat je ping is toch. Je kan er onmogelijk mee zien of je verbinding stabiel is en niet uitvalt? Wel vaag nu, MSN lijkt nog altijd niet uitgevallen sinds 16 33 ( Toen ging de PC dus aan ) maar 2x download via hotfile en nu 1x via depositfiles zijn alle 3 mislukt, gestopt dus ruim voor het einde. Durf dus nog niet te zeggen of het echt over is, maar MSN die aanblijft is al een positief punt, ben benieuwd of dat morgen ook is. |
|
|
Lesley |
Geplaatst op 28 September 2010, 08:02
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 13 Sep 2010 |
Ik ben dus gebeld vorige week, gezegd dat álles wéér in orde was.. En 1 dag er na, heb ik het weer.. uitvallen van msn, gesprekken komen niet aan.. |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 28 September 2010, 14:21
|
Ja maar als MSN dus niet uitvalt, maar 3 downloads het einde niet halen begin je toch te twijfelen of het aan de downloads ligt of dat het misschien gewoon weer stabiel is. MSN is trouwns 14 minuten na het aandoen 1x uitgevallen, dat had ik gister ook maar na die ene keer uitval bleef het wel constant aan voor zo'n 10 uur. Laten we even kijken wat het vandaag is. Denk dus eigenlijk niet dat er al wat gebeurd is, hoop tegen beter weten in.. Editje; Kan nu al vertellen dat er nog altijd niks geupdate is, MSN in minder dan half uur alweer 4x uitgevallen. Gisteren was dus een lucky day of iets.. Gewijzigd door Rimo op 28 September 2010, 14:29 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28 September 2010, 15:30
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Misschien denken de forumleden, waarom reageert er geen beheerder oid. Wij zijn machteloos tegenover deze wanprestatie van Tele2, zo triest is het. Allerlei mogelijke oplossingen zijn aangedragen, het houdt een keer op. Edit; Dit was een trieste constatering namens mijzelf Gewijzigd door kobus1960 op 28 September 2010, 15:31 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie