Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
leeg |
Geplaatst op 28 September 2010, 16:15
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
tja... t is erg.... |
|
|
Routed |
Geplaatst op 28 September 2010, 16:51
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 25 Sep 2010 |
Ik ben al blij dat ik een plek heb gevonden waar mensen met de zelfde problemen zitten. En iemand die niets met tele2 te maken heeft verder kan ik ook niets kwalijk nemen toch? |
|
|
DennisW |
Geplaatst op 28 September 2010, 17:12
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 03 Aug 2010 |
Quote @carfixer86 Deze wordt gefaseerd uitgerold in de komende maand. http://twitter.com/Tele2Webcare/statuses/25794386012 Quote @carfixer86 Dit gaat om de firmware van het modem. Het verhelpt mogelijke disconnects in livestreaming en MSN. http://twitter.com/Tele2Webcare/statuses/25794455862 Nog steeds komende maand |
|
|
Routed |
Geplaatst op 28 September 2010, 20:30
|
mjah, komende maand... ik ga er dan maar even vanuit dat ze oktober bedoeld aangezien september het niet gaat worden ben ik bang. Anyway, ik houd het nog ff in de gaten maar als het voor november niet opgelost is ga ik een standaard kabel abbo erbij nemen en schop ik tele2 bij de eerste de beste gelegenheid eruit. Gewijzigd door Routed op 28 September 2010, 20:31 |
|
|
brommer1 |
Geplaatst op 28 September 2010, 20:38
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 24 Jun 2010 |
Quote Rimo schreef: Maar dat bekijkt alleen hoe snel je download/upload en wat je ping is toch. Je kan er onmogelijk mee zien of je verbinding stabiel is en niet uitvalt? Wel vaag nu, MSN lijkt nog altijd niet uitgevallen sinds 16 33 ( Toen ging de PC dus aan ) maar 2x download via hotfile en nu 1x via depositfiles zijn alle 3 mislukt, gestopt dus ruim voor het einde. Durf dus nog niet te zeggen of het echt over is, maar MSN die aanblijft is al een positief punt, ben benieuwd of dat morgen ook is. Ik gebruik Free Download Manager for free(http://www.freedownloadmanager.org/download.htm) voor Hotfile/Depositfiles/Rapidshare, werkt perfect, bij mij geen voortijdige beeindiging, ik heb hem op de zwaarste stand staan. |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 28 September 2010, 23:13
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Nja een download geprobeerd die gisteren 2x mislukt is, ook met dit programma mislukt bij 30%, 367mb bestand. Daarbij komt dat MSN ook weer tig keer is uitgevallen. Een maand is veel te veel als ze oktober bedoelen, eerst was het voor september, en ik heb 'm vorige week zelfs handmatig toegezegd gekregen. Als het voor maandag niet gefixt is blijf ik erbij, andere provider zoeken; tips welkom.
Gewijzigd door Rimo op 28 September 2010, 23:14 |
|
|
brommer1 |
Geplaatst op 29 September 2010, 09:35
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 24 Jun 2010 |
Quote Rimo schreef: Nja een download geprobeerd die gisteren 2x mislukt is, ook met dit programma mislukt bij 30%, 367mb bestand. Daarbij komt dat MSN ook weer tig keer is uitgevallen. Een maand is veel te veel als ze oktober bedoelen, eerst was het voor september, en ik heb 'm vorige week zelfs handmatig toegezegd gekregen. Als het voor maandag niet gefixt is blijf ik erbij, andere provider zoeken; tips welkom. Toen bij mij om de haverklap disconects had, ging FDM gewoon door, je moet hem zeer goed instellen, je moet in FDM netwerk instellen op 50-12-2 en bij bewaking moet je voeg FDM toe-bewerken, alleen de bovenste aanvinken. |
|
|
Routed |
Geplaatst op 29 September 2010, 13:15
|
Gisteren een telefoontje van een expediteur van Tele2 gehad die belde met de mededeling dat ze op donderdag wat komen omruilen. Op mijn vraag wat ze dan kwamen omruilen kon ze geen antwoord geven, wel dat het apparaat wat omgeruild word gelijk aan de deur moet worden gewisseld. Aangezien ik zowel een nieuwe modem als HD recorder verwacht heb ik vandaag maar even met Tele2 gebeld wat er nu precies word omgeruild omdat dat dan wel zo handig is als ik het goede apparaat los koppel. Blijkbaar worden beide omgeruild, dus vanavond zowel me modem als mijn hd recorder maar even los maken, ben benieuwd of dat goed gaat komen. Toch kon ik het niet laten om even te vragen naar de update waarnaar hierboven in de twitter berichten word verwezen, nou degene die ik aan de lijn had wist niets van een update, volgens mij was het voor hun ook nieuw dat tele2 via twitter communiceert tegenwoordig. "Maar dat zal dan wel vanuit het hoofdkantoor zijn, op hun eigen forum stond er iig nog niets over" was zijn verklaring. En hij had ook nog niets gehoord van een update, dus leek het hem sterk dat dat nog deze maand (September) ging gebeuren want dan zouden hun het toch wel moeten weten. Maar goed, valt me ondertussen wel op dat de onderlingen communicatie bij tele2 tussen de diverse afdelingen die met klanten zorg te maken hebben echt zwaar belabberd is. Nu heb ik ook vanuit mijn werk met de zakelijke kant van Tele2 te maken en daar is dat toch echt een heel stuk beter geregeld, zo zonde is dat. Anyway, ik ben nu even seriues aan het kijken naar een tijdelijke kabel internet aan sluiting van Ziggo, die kan ik eventueel per maand weer opzeggen als het moet want om nog lang te moeten aan kloten op deze manier zie ik echt niet zitten. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 29 September 2010, 14:08
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Quote Nu heb ik ook vanuit mijn werk met de zakelijke kant van Tele2 te maken en daar is dat toch echt een heel stuk beter geregeld, zo zonde is dat. Juist!! Corebusiness, niet de consument!! |
|
|
jessie |
Geplaatst op 29 September 2010, 16:21
|
Activiteit Berichten: 121 Lid sinds: 26 May 2007 |
Kwam dit tegen op Tweakers, misschien hebben jullie er wat aan... De modems die Tele2 levert zijn helaas zo instabiel dat je ze om de zoveel tijd zult moeten resetten. (Geen wonder gezien die dingen ook maar een allegaartje van hard- en software zijn) Hoe ik dit heb opgelost is de modem aan een tijdschakelaar hangen. Mijn modem krijgt 's nachts rond 4.30 een reboot (1-5 minuten van de stroom af). Het reset probleem was hiermee voor mij grotendeels verholpen, ik hoef de modem hoogstens 1 a 2 keer per jaar te resetten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie