Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
leeg |
Geplaatst op 29 September 2010, 17:20
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
ik wil niet je verhaal ontkennen. Maar bij ons werkt t helaas niet. Wij starten de modem rond 8 uur in de ochten. en gaat uit om een uur of 11 in de avond. dus ik reset 1x per dag. maar nog steeds haperende verbindingen. |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 29 September 2010, 20:19
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Ben ik even blij dat mijn TV perfect bij Ziggo is en telefoon bij KPN. 't Is echt puur en alleen internet, laat dat nou ook direct het voor mij meest gebruikte medium zijn in ons huishouden. In ieder geval, et die downloadmanager zijn verscheidene downloads wel gelukt, maar MSN nog altijd disconnects. Dit is een aardige, leuke tijdlijke omweg maar hij hoort het gewoon zonder te doen. Daarbij zijn Streams, en MSN dus nog altijd bijna onbruikbaar. Erg jammer allemaal, soms maanden geen problemen, en soms maanden juist wel problemen. |
|
|
gember |
Geplaatst op 30 September 2010, 10:04
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 17 Sep 2010 |
Beloofde firmware update is hier (omgeving 070) ook nog niet doorgevoerd of de update werkt niet. Streams vallen na 8 tot 12 minuten altijd uit. No matter what. Werkelijk superirritant. #tele2 #fail |
|
|
leeg |
Geplaatst op 30 September 2010, 14:48
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
t valt vandaag wel mee bij mij. We waghten af de xee doet t niet dus let niet op de foute spelling |
|
|
Rimo |
Geplaatst op 01 October 2010, 19:23
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
Tja vandaag valt msn niet uit, downloads weet ik niet want ik heb niks om te downloaden, er was toch zo'n testbestand van tele2 zelf, waar kan ik dat vinden? Ik heb trouwens nog een probleem, soms is het maanden weg en soms komt het dan gewoon weer net zo erg terug. Als ik gebeld word dan valt internet weg, na ophangen of soms al tijdens het gesprek gaat het weer aan. Ik denk dat we nu wel in een tijdperk zitten dat dit beide tegelijk moet kunnen, sterker nog, ik weet natuurlijk dat dit tegelijk hoort te gaan. Internet bij Tele2 en telefoon bij KPN. Iemand een fix, suggestie of een ander topic waar ik dit kan bespreken? |
|
|
toetsie |
Geplaatst op 01 October 2010, 19:34
|
Activiteit » Netgear WNDR3800 Berichten: 130 Lid sinds: 11 Jun 2008 |
Het testbestand: http://www2.versatel.nl/100mb.bin Gewijzigd door toetsie op 01 October 2010, 19:35 |
|
|
lobo |
Geplaatst op 02 October 2010, 09:33
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 01 Sep 2010 |
gisteravond verbinding helemaal weg, modem ging op rood. Na een halfuurtje kwam alles weer terug, en..... op dit moment functioneert alles naar behoren. MSN werkt zonder haperen, net als gamen. Ik heb van Danielle van Tele2 een tijdje terug een persoonlijk berichtje gehad dat mijn modem handmatig zou worden geupdated. Ik ga er nu van uit, dat dat gisteravond is gebeurd. Hoop dat het probleem hiermee nu is opgelost. Ik laat het jullie wel weten als het toch weer fout gaat. |
|
|
roeltjow |
Geplaatst op 03 October 2010, 08:51
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Hier (2805EZ) is het probleem nog steeds niet opgelost, wanneer gaat dat gebeuren dit duurt me veels te lang.. |
|
|
Dandarez |
Geplaatst op 04 October 2010, 10:56
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 10 Sep 2010 |
Na ruim een week geen problemen te hebben gehad lijkt het nu weer te gebeuren. |
|
|
wierie |
Geplaatst op 05 October 2010, 01:21
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
bij mij zijn de problemen wel een stuk minder geworden.. eerst viel tussen 16:00 en 22:00 mijn verbinding om de 5minuten weg (msn downloads streams ps3) sinds gisteren lijkt het deels te zijn opgelost. hebben ze dan toch de servers upgrade? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie