Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
Tele2 Webcare
Beste Rob90 en EvertvanS,

Vervelend om te lezen dat jullie ook last hebben van een wegvallende verbinding. Zouden jullie je postcode, huisnummer en/of klantnummer in een privebericht naar mij willen sturen? Dan ga ik dit uitzoeken. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Dakota_DMV
Hallo allemaal

Heb hier aandachtig zitten lezen, mede omdat ik dit probleem ook heb sins enige tijd ...
Het begon na een software update van mijjn modem.
Ook ik heb de hele molen doorlopen, tot het laten sturen van een nieuw modem.

Ik zal mijn probleem niet gaan omschrijven, dat hebben julie al prima gedaan
MAAAAARRRRR!!!!
Een paar dingen vallen mij op.

Het scheint duidelijk een probleem van het modem te zijn
Tele2 is al l;anger op de hoogte van dit probleem ( He Danielle Smile )
Als nieuwe mensen hier verscheinen, altijd de Zelfde response van Danielle, dat ze de mensen gaat helpen
Nooit een response hier van daniele hoe het is opgelost ...( is misschien te prive? )

Ben zelf al meer dan 20 jaar MCSA netwerk beheerder van eeen groter bedrijfs netwerk.
Ik heb ook vaker moeite gehad op mijn netwerk met bandbreedte problemen om dat het steeds groter werd
Dan moet je de truckedoos aardig open trekken om de boel draaiend te houden
Ik denk dat Tele2 nu met het zelfde probleem kampt
Oplossing is dan bandbreedte management ... (software update voor het modem )
Minder connecties tegelijk toestaan en snelheid knijpen
Maarja, dat is maar mijn mening, en helaas betekend dit helemaal niets, ben ja maar een klant.

Oplossing voor mijn probleem ligt voor de hand, daar mijn probleem begon na de update.
Zet gewoon de oude zoftware terug op het modem.
 
plizz

Quote

Dakota_DMV schreef:
Hallo allemaal

Heb hier aandachtig zitten lezen, mede omdat ik dit probleem ook heb sins enige tijd ...
Het begon na een software update van mijjn modem.
Ook ik heb de hele molen doorlopen, tot het laten sturen van een nieuw modem.

Ik zal mijn probleem niet gaan omschrijven, dat hebben julie al prima gedaan
MAAAAARRRRR!!!!
Een paar dingen vallen mij op.

Het scheint duidelijk een probleem van het modem te zijn
Tele2 is al l;anger op de hoogte van dit probleem ( He Danielle Smile )
Als nieuwe mensen hier verscheinen, altijd de Zelfde response van Danielle, dat ze de mensen gaat helpen
Nooit een response hier van daniele hoe het is opgelost ...( is misschien te prive? )

Ben zelf al meer dan 20 jaar MCSA netwerk beheerder van eeen groter bedrijfs netwerk.
Ik heb ook vaker moeite gehad op mijn netwerk met bandbreedte problemen om dat het steeds groter werd
Dan moet je de truckedoos aardig open trekken om de boel draaiend te houden
Ik denk dat Tele2 nu met het zelfde probleem kampt
Oplossing is dan bandbreedte management ... (software update voor het modem )
Minder connecties tegelijk toestaan en snelheid knijpen
Maarja, dat is maar mijn mening, en helaas betekend dit helemaal niets, ben ja maar een klant.

Oplossing voor mijn probleem ligt voor de hand, daar mijn probleem begon na de update.
Zet gewoon de oude zoftware terug op het modem.


Tja, je kunt hun beleid niet zomaar wijzigen. Ik heb er geen last van omdat ik een andere modem gebruik. Ik weet voor de meeste gebruikers is het geen optie, maar het schijnt te helpen. Je kant als netwerkbeheerder toch gewoon een andere modem nemen als Cisco, Zyxel, Juiper, Etc.
Tele2 moeten gewoon investeren in beter en sneller netwerk apparatuur. Zo dat ze meer bandbreedte hebben i.p.v. knijpen.
 
kobus1960
Tele2 is al vanaf Augustus aan het tobben met een sofware update, die alle
problemen zou moeten verhelpen. De problemen zijn er niet minder door geworden
voor diverse klanten. Blijkbaar zijn er wel klanten bij wie het nu wel loopt, het was
even een stuk rustiger hier. Danielle is bezig met reageren op dit soort klachten.

@Dakota_DMV;
Qua bandbreedte/knijpen/ruimte maken t.b.v. andere toepassingen ben ik het
helemaal met je eens, zoals al elders op dit forum geschreven, biedt TOT 40 Mb.
Ga qua output uit van 60Mb, train de modems in op 45Mb en je hebt ineens veel
meer ruimte voor bv. TV. Zoals Cornfed ook al aangaf, voorbeeld KPN, doet dat ook.
Ook het aantal verbindingen en werkafstand wijkcentrale/klant zou strakker moeten.
Voldoe je er niet aan, kun je ook niet leveren, simpel.

@plizz;
Waarom kan Tele2 het beleid niet wijzigen? Hebben ze ook al gedaan door het Fiber-
abbo te laten vallen, ik zou zeggen, pak dit nu eens goed aan en je hebt een prima
product.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
t2userrtd
En inmiddels loopt de ping roundtrip weer op naar boven de 40ms.... het wurt wier tiet vur en rezet dag ikzo....Angry
 
Yasser
Hallo iedereen ,

Ik heb precies het zelfde probleem , als de meeste hier denk ik .
Mijn internet verbinding valt heel de tijd weg, hier heb ik al 2-3 maande last van .
Vooral met Msn, downloaden, en online op ps3 is het erg vervelend.
Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten, en had ergens gelezen dat het kwam doordat er een verkeerde update was gedaan door tele2.
Maar dat dit binnen een maand ( nu al 2 maanden geleden ), opgelost zou worden.
Ik vroeg me dus af hoe sit dit, en of iemand tips heeft.
Want ik heb geen zin om nog lang met zo'n internet verbinding te zitten.

Met vriendelijke groet,

Yasser
 
rob90
Na enkele dagen instabiele verbindingen heb ik sinds gistermiddag helemaal geen verbinding meer (internet+bellen). Het powerledje blijft rood branden, resetten helpt niets. Tele2 zal een "nieuwe" modem opsturen. Ben benieuwd of dit iets oplost.
 
Giellie
Hoi Rob90,

Medio April heb ik (gratis) een nieuw moden opgestuurd (ik had nog een echte oude) gekregen, en dat ging een weekje goed (volgens TD 'trekt' het modem het signaal naar binnen en verbeterd het ook) daarna was het weer van voren af aan. Maar ik hoop dat hiermee de problemen met jouw verbinding opgelost zullen zijn!!!

Greetz Giellie
 
npeters86
Bij mij sturen ze ook een nieuw modem tussen 3 en 5 werkdagen. Ik zal benieuwd zijn. Heb er eerlijk gezegd zeer weinig vertrouwen in.

't is verder ook ronduit belachelijk dat je 't niet een maand op proef kan nemen. Heb het nu 6 dagen en alleen maar ellende gehad.

Zeer herkenbaar bij UPC waar ik toen ook niet meer kon opzeggen en ik een jaar lang met ellende heb gezeten. Ga ik nu weer hetzelfde krijgen bij tele2? Ik kreeg vriendelijk te horen bij de "opzegdesk" dat ik wel om een afkoopregeling kon vragen. Dat slaat toch helemaal nergens op??
Gewijzigd door npeters86 op 01 November 2010, 19:24
 
t2userrtd

Quote

t2userrtd schreef:
En inmiddels loopt de ping roundtrip weer op naar boven de 40ms.... het wurt wier tiet vur en rezet dag ikzo....Angry

Hmmm en inmiddels weer gezakt naar rond de 34ms, alles loopt nog goed zonder een reset, zou er dan toch een technisie meeleze? Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 Apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 Mar 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 Oct 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 Dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 Sep 2014
Advertentie