Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
toetsie |
Geplaatst op 28 November 2010, 18:20
|
Activiteit » Netgear WNDR3800 Berichten: 130 Lid sinds: 11 Jun 2008 |
Als jij me geld geeft om mijn contract af te kopen.
ex Tele2, nu Ziggo
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 30 November 2010, 15:22
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Roeltjow, Ik heb van mijn collega begrepen dat je de afgelopen twee weken geen last meer hebt gehad van een haperende verbinding. Mocht dat probleem zich weer voordoen, dan hoor ik dat graag van je. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Lesley |
Geplaatst op 02 December 2010, 15:18
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 13 Sep 2010 |
Inmiddels zijn we een tijd verder, en zitten we weer HEERLIJK!! (NOT!!!), met verbindingswegval, niet laden van pagina's of youtube, msn die bijna elke 5 min wegvalt.. |
|
|
barcode |
Geplaatst op 04 December 2010, 07:35
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 04 Dec 2010 |
En zeker als je 3 studerende kinderen in huis hebt, die vervolgens moedertjelief uitfoeteren want de verbinding is opeens weg ( wifi ). Hangen ze aan de phone met papa, die lost het wel ff op vanaf de werkvloer... uhh, nope Enigste tip die ik ze dan geef is de stekker uit de modem trekken, minuutje wachten, stekker erin en na 5 minuten kijken of alles weer op orde is. Wel erg storend. Ik heb trouwens net ff de snelheid gecheckt, maar kom niet verder dan 7 Mbit down & 0,8 Mbit up. Ja, op papier moet ie 20 Mbit geven. Maar 7 is wel erg mager, of niet? Enfin, dat is een ander verhaal. Ik ben allang blij als het "lijntje" weer stabiel wordt. Daar kan ik toch wel op vertrouwen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 04 December 2010, 13:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Jouw probleem heeft niet te maken met dit specifiek topic! Lees bericht #1! Dus graag je eigen topic openen met je probleem. |
|
|
barcode |
Geplaatst op 04 December 2010, 13:54
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 04 Dec 2010 |
Is uw opmerking aan mij gericht? Zoals ik #1 lees, is de vraag om binnen deze topic te inventariseren mbt haperende verbinding. Wellicht heb ik het verkeerd ge-interpreteert. |
|
|
Lesley |
Geplaatst op 04 December 2010, 14:32
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 13 Sep 2010 |
Maar waarom lijkt het alsof er weer niets gebeurd?! Ik word er stapel gek van, en ben geneigd in maart 11 over te stappen. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 04 December 2010, 16:34
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Quote barcode schreef: Is uw opmerking aan mij gericht? Ja. Quote Zoals ik #1 lees, is de vraag om binnen deze topic te inventariseren mbt haperende verbinding. Wellicht heb ik het verkeerd ge-interpreteert. Daarom ook het verzoek om een eigen topic te beginnen. Gewijzigd door cornfed op 04 December 2010, 16:35 |
|
|
t2userrtd |
Geplaatst op 05 December 2010, 22:12
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 22 Oct 2010 |
Quote t2userrtd schreef: Ja en nee het gaat er meer om via welke mbr/sar je verkeer loopt zodat de technici er naar kunne kijke, wat dus blijkbaar wel gebeurt. Kort een update op de problemen die ik heb/had, upc zakelijk erin gehaald, probleem opgelost, tele2 gaat er dus uit na 7 jaar klant en ook kpn, ben er met alle 2 helemaal klaar mee. |
|
|
gember |
Geplaatst op 15 February 2011, 13:20
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 17 Sep 2010 |
Weer een haperende livestream (internetradio) na 10 a 30 minuten. Begin september 2010 was het euvel opgelost. Maar nu lijkt het zich weer voor te doen. Regio Den Haag. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie