Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Draadloos verbinding maken met seagate mediaspeler
|
|
erniebob |
Geplaatst op 13 October 2010, 10:18
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 13 Oct 2010 |
Hallo, Ik probeer mijn Seagate freeagent go mediaspeler met mijn davolink draadloos te verbinden dmv sitecom wireless usb microadapter 300N. Mijn mediaspeler herkent de adapter en vervolgens ook mijn beveiligde "lijn", na invoeren van de key gaat ie de connection controleren en dit duurt eigenlijk te lang en uiteindelijk lukt het niet, doe ik iets fout, mischien verkeerde adapter icm het modem....... ? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 13 October 2010, 14:10
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Probeer eerst eens zonder een beveiliging uit. Natuurlijk alleen voor testdoeleinden. Als de verbinding wel slaagt, is de beveiliging het probleem. Als dat ook niet werkt, moet je kijken naar het bereik van het signaal. |
|
|
erniebob |
Geplaatst op 13 October 2010, 14:34
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 13 Oct 2010 |
Hmm ok, hoe en waar zet ik de beveiliging uit ..... ? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 13 October 2010, 14:35
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Inloggen in de router (Tele2 modem) en dan bij het menupunt Wireless de beveiliging op open zetten. Zijn er dan geen andere apparaten aangesloten via WIFI? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos verbinding maken met seagate mediaspeler', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2024 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
vaste telefonie + draadloos internet | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 25 Apr 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |