obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Poort 80
axeltrip
Ik probeer al een tijdje om poort 80 te forwarden naar een van de computers in mijn netwerk. Het forwarden van poorten voor uTorrent en LimeWire gaat allemaal zonder problemen, maar poort 80 en 8080 krijg ik op de een of andere manier niet fatsoenlijk geforward. Ook 5901(vnc poort) krijg ik niet geforward. Ik heb een davolink modem. Heeft iemand dit probleem ook( gehad) of weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Deze melding krijg ik wanneer ik poort 80 openzet. Het maakt niets uit of ik 1 of meerdere poorten tegelijk openzet, poort 80 blijft voor de dsl router.
meldingpoort80bg3
 
axeltrip
Inmiddels opgelost... het werkt wel gewoon, alleen kan je het van binnen je eigen netwerk niet bekijken op de een of andere manier.
 
Bill
Aha, dat is een bekent probleem met de LiveBox. Daar is het te omzeilen als je een proxy gebruikt. Want dan gaat al het ip verkeer eerst naar de proxy server. En benader je je eigen netwerk van buitenaf.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort 80', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
usb poort Aminet530 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 3 22 sep 2014
poort openen voor xbox360 Algemeen : 14 10 mrt 2013
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken Algemeen : 6 23 jan 2013
Poort open in mijn router Algemeen : 2 11 sep 2012
Advertentie