Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Poort open in mijn router
|
|
Liannewijbenga |
Geplaatst op 10 September 2012, 18:46
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951sx » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL » Davolink 2020 Berichten: 1 Lid sinds: 10 Sep 2012 |
Hier mijn probleem en ik kom er niet uit, ik heb dus van de Nuon een e manager maar die krijgt geen verbinding met mijn modem davolink model dv 2020 nu wordt er gezegd dat ik een poort moet open in mijn router en dan hebben ze het ook over een code 49494 geen idee wat het in houdt dat ding van de Nuon noemen ze gateway is dr iemand die mij kan helpen |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 11 September 2012, 22:47
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Poorten openen die je inderdaad in de router. Maar dat is alleen om een open verbinding te krijgen met het internet. Is er überhaupt wel een internet verbinding met e-manager? Kan je daar wat meer over vertellen, want geeft heel weinig info en achtergrond. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort open in mijn router', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. | Algemeen | : 4 | 18 Mar 2018 |
Comtrend VI-3223 poorten open zetten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 06 Dec 2017 |
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
Poorten open zetten | Helpdesk | : 2 | 11 Jan 2017 |
bellen vanaf mijn nummer | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 10 | 31 Dec 2016 |
Advertentie