Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
poorten openen
|
|
mclavaux |
Geplaatst op 05 November 2010, 17:17
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Nov 2010 |
hallo allemaal ik wil graag hulp bij het openen van poort 8000 en 8001 ik heb tele2 internet 20mb naam modem davolink model dv - 2020 windows versie windows7 ultimate ik heb al veel geprobeerd .die poort open te krijgen maar hij blijft een nak errror geven ik wil dat gebruiken met shoutcast bij de firewal van windows staat alles gewoon aan ook in de router zelf ik snap er niks meer van wie kan me helpen? bedankt voor de reacties alvast |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 November 2010, 14:05
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Kan je een screenshot maken van de poort instellingen in de router? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten openen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Comtrend VI-3223 poorten open zetten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 06 Dec 2017 |
Poorten openen voor de Xbox & Playstation | Helpdesk | : 76 | 22 Feb 2017 |
Poorten open zetten | Helpdesk | : 2 | 11 Jan 2017 |
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 17 Jul 2016 |
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Jan 2016 |
Advertentie