Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
verbinding maken met een dongel
|
|
cootje01 |
Geplaatst op 09 November 2010, 17:28
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 09 Nov 2010 |
Kan iemand mij vertellen hoe ik een extra PC verbinding kan laten maken met mijn draadloos modem. Heb de helpdesk gebeld maar deze verwees mij hier naar toe. |
|
|
jpt |
Geplaatst op 09 November 2010, 17:54
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
ga via de pc die aangesloten is op je router /modem via je internet browser naar http:/192.168.1.1 is het adres van je tele2 modem.user =user als je het wachtwoord niet hebt veranderd is dit ook user. klik op wireless dan op security hier kan je de benodigde sleutel vinden. deze goed overschrijven (hoofdletters kleine letters en gijfers) verlaat je router/modem. op de nieuwe pc de dongle instaleren deze vind dan netwerken jouw netwerk selecteren op verbinden klikken de door jou opgeschreven sleutel exact invullen. dan moet het werken. GRTS kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding maken met een dongel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie