Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
webmail werkt niet
hupsake
Sinds 7 of 8 november 2010 is de inlogpagina http://webmail.versatel.nl/ GEHEEL WIT. Ook op allerlei andere wijzen via Tele2-sides lukt het me niet om in te loggen. Shock

Ik heb maandag de Helpdesk van Tele2 gebeld en die man zei dat hij daar al meer van gehoord had en dat er een BOTNET op mijn pc zou zitten. Hij zei me via Google op 'botnet detectie' zo'n programma te downloaden, maar ik kan niks vinden dat me geloofwaardig lijkt! Frown

Veder heb ik Norton op mijn pc, deze helemaal laten scannen, maar vindt niks. Ook een 2e pc op zelfde modem doet hetzelfde. Deze heeft AVG en ook die volledig laten scannen, ook niks gevonden. Alle andere sides kan ik gewoon bereiken.
Dinsdag contact opgenomen met Norton. Die hebben van afstand mijn pc gecontroleerd maar kunnenNIKS vinden. Die medewerker zegt dat het probleem zeker bij Tele2 MOET zitten!

Ik lees dat er velen gelijksoortige problemen hebben!
Heeft iemand (al) en oplossing? Of welke ACTIE moeten we gaan ondernemen. Dit is toch te gek!: Angry
Ik heb overigens TOTAAL NIKS van Tele2 gehoord/gelezen met wat ze van plan waren/zijn met antispammaatregelen.

cornfed
Dubbelposten is niet nodig. We gaan verder in het e-mail storing topic.
Bij deze gesloten.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webmail werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 Sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 Jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 Feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 Jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 Sep 2016
Advertentie