obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Waar blijft mijn Fibermodem? - slecht communicatie!!!
tyrell sphynx
Ik heb idd een 50Mb pakket. Maar ik putte nog enige hoop uit de mededeling dat ze proberen deze week alle pakketten te verzenden. Ik begrijp trouwens niet helemaal dat tele2 niet met mijn huidige provider aan de slag gaat om de overgang met een week uit te stellen. Dat zou mij de meest logische oplossing lijken.
Gewijzigd door tyrell sphynx op 22 december 2010, 21:08
 
djlorenzo12
wij zitten hier als geheel studentenhuis nu al bijna een week zonder, en dat terwijl iedereen aan het studeren is voor de tentamens... Mag hopen dat ze deze week nog leveren.
 
kobus1960
Zoals Gilex al schreef, het is nu een kwestie van geluk............
Zie ook, Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
De modems zouden volgens Tele2 bronnen deze week verzonden worden.
Wanneer ze ook daadwerkelijk aankomen is weer deel 2.

Tele2 schrijft over een fout in het leveringssysteem.
De modems waren dus niet op, maar iemand heeft een blunder begaan in de organisatie.
Zou die nu voor straf zelf de modems moeten uitleveren door het land?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
djlorenzo12
Wat ik nog het ergste vind, is dat als men er niet zelf achteraan gaat je niets te horen krijgt. Simpelweg een sms met "je verbinding is opgeleverd" maar niets over dat je nog geen modem hebt ontvangen. Lijkt er wel op alsof ze hopen dat men het niet doorheeft dat ze geen internet hebben...

*edit* Modem is binnen, jammer dat er slechts 10/1.5mbit gehaald word. Zal de bekabeling eens vernieuwen en dan opnieuw intrainen.
Gewijzigd door djlorenzo12 op 23 december 2010, 11:32
 
tyrell sphynx
Kreeg zojuist het bericht van thuis dat er 2 identieke dozen zijn afgeleverd..
Maar ja, beter twee dan geen.
Vanavond maar eens kijken of ik het spul aan de praat krijg.
 
luchtbellen
Probleem hier is opgelost. Via het tele2 webcare team hoorde ik dat de modem onderweg was. Ze hebben deze zonder track en trace verzonden.Thuis was de doos afgegeven aan de buren. Eind goed!
 
tyrell sphynx
Internet en telefonie werken. Uiteindelijk is alles precies goed gegaan. Ik ben blij Grin
 
cornfed
Jullie hebben geluk gehad dat de vrachtauto met jullie modems niet in de sloot gekieperd is met dit weer.
Gewijzigd door cornfed op 24 december 2010, 13:45
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar blijft mijn Fibermodem? - slecht communicatie!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
ik mag hier serieus mijn klacht doen? of ..... Klacht over Tele2 : 5 08 sep 2015
hoe benader ik mijn storage drive by 2 routers? Helpdesk : 8 15 aug 2015
Advertentie