obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Waar blijft mijn Fibermodem? - slecht communicatie!!!
shamanito
Ik maak deze nieuwe threat als protest!.
Hier onder een kopie van alle reactie tot nu toe.
 
shamanito
shamanito #8 Geplaatst op 18-12-2010 01:04

Datum van aanmelding: 18.12.10

Hoi Fayhatti,
Ik heb hetzelfde meegemaakt en door mijn stommiteit had ik niet eens door dat de modem nog niet gestuurd was. Het is nu 17 DEc. en zoals in je gevanl, heb ik netjes SMSs ontvangen van Tele2 over het gehelge overstap procedure. Nu kom ik thuis na een vervelende en drukke werkdag en verrasing! geen internet en geen telefonie en geen fibermodem om het te configureren!.

Ik belde tele2 klantenservice om 20uur en ik krijg een bandje dat ze gesloten zijn!. toch zijn ze volgens de site wel tot 22uur open....

Ik gebruik op dit moment tethering met mijn Iphone anders was ik echt onbereikbaar.

Ik heb al tele2 gemail.
 
shamanito
shamanito #11 Geplaatst op 18-12-2010 11:18

Datum van aanmelding: 18.12.10

Ok, dat is gedeeltelijk goed nieuws. De snelheid is denk ik voor iedereen hier de de doorslaggevende reden om voor Tele2 Fiber te kiezen.
In ieder geval nu heb je wel een modem :-). Ik ga telefonisch contact opnemen om te kijken wat ze me vertellen, ik ben namelijk net wakker en maak nog steeds gebruik van mobiele internet :-(
 
shamanito
shamanito #12 Geplaatst op 18-12-2010 11:24

Datum van aanmelding: 18.12.10

Die stomme klantenservice 09002411602 zegt sinds gisteravond iedere keer dat ze gesloten zijn.
Het is nu 18-12 om 11:22uur. jaja...... de kans dat ik de modem vandaag krijg vind ik extreem klein!.

Tele2 Webcare waar blijft je???

Volgens hun site:
Klantenservice Consumenten:
0900-2411602 (€ 0,10 p/m)
Openingstijden:
Maandag-Zaterdag: 08:00 - 22:00 uur
Zondag (alleen Televisie, Internet & Bellen): 08:00 - 22:00 uur
 
shamanito
Kopie van de gestuurde e-mail:
From: Alba Luz Beltran [mailto:shamanito@tele2.nl]
Sent: Saturday, December 18, 2010 1:18 AM
To: klantenservice@tele2.nl
Subject: Klantnummer: 4309119 Ordernummer: 1743214 geen modem en geen internet!! ???

Beste Tele2,

Vandaag zou de overgang van mijn oude provider telfort naar Tele2 plaatsvinden. Ik heb duidelijk SMSs van jullie ontvangen over de levering en nummerportering om 17 december ’s avonds.
Vandaag is de dag. Internet en telefonie werken niet meer. Maar ik geen MODEM van jullie ontvangen!

Het is mijn fout om eigenlijk niet eerder gereageerd te hebben. Volgens jullie instructies zou ik een trackntrace nummer krijgen 5 dagen van te voren over de levering van de modem. Wegens mijn werk drukte deze week kom ik past achter dat ik de modem nog niet heb, laat maar staan een code of dergelijks om te kunnen traceren.

Ik schrijf vanuit mijn mobile want verder heb ik geen internet of telefonie thuis meer.

Graag een verklaring.

Met vriendelijk groet,
 
shamanito
shamanito #18 Geplaatst op 21-12-2010 08:14

Datum van aanmelding: 18.12.10

21-12-2010
nog steeds GEEN modem ontvangen.Sad
Klantenservices bod gisteren telefonisch zijn excuses aan. Volgens hen, is er een zogenaamde probleem sinds afgelopen dondedag met de modem distributeur. Ja Ja... maar ze kunnen geen f** Shock duidelijkheid geven over wanneer het geleverd gaat worden

Ik zit al 4 dagen zonder internet en om nog het erger te maken ben ik deze week ook vrij van mijn werk en met zo'n k* weer blijft je natuurlijk langer thuis zitten.

De mobiel internet van mijn iphone is niet vooruit te branden.

Tele2 Webcare ( Danielle ) waar blijven jullie? Shock

Zoals Andretti zei :: "Welkom bij het schaap zonder poten." Angry
 
kobus1960
Tele2 webcare is hier vandaag al langsgeweest, heeft nog niet op jouw
topic gereageerd, het schijnt, gezien meerdere topics, een leveringsprobleem
van de Comtrend leverancier te zijn, Tele2 dient dit te communiceren.

Je weet, ondanks al je terechte posts, dat dit forum het onafhankelijke Tele2
forum voor en door gebruikers is? Geen binding met Tele2 zelf dus.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Zoals jullie hebben gemerkt zijn er problemen ontstaan bij de levering van de installatiepakketten behorende bij abonnementen tot 50Mb/s.

Door een fout in ons leveringssysteem is er helaas een vertraging ontstaan bij de bezorging van de pakketten.

Wij doen op dit moment onze uiterste best om alle pakketten deze week alsnog te bezorgen.

Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Edit MOD; Toegevoegd aan het Mededelingen Tele2 Webcare topic.
Gewijzigd door kobus1960 op 22 december 2010, 11:50
 
tyrell sphynx
Geldt dit voor alle abonnementen die deze week worden opgeleverd?
Mijn aansluiting gaat morgen over van Telfort naar tele2 en ik heb nog steeds geen modem en geen trackingnummer. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken Shock
 
luchtbellen
Ik heb ook mijn modem niet ontvangen mijn opleveringsdatum is 24 december. Maak mij hier een beetje zorgen over. Ik hoop dat mijn bestaande tele2 modem wel blijft werken tot ik de nieuwe modem ontvang.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar blijft mijn Fibermodem? - slecht communicatie!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
ik mag hier serieus mijn klacht doen? of ..... Klacht over Tele2 : 5 08 sep 2015
hoe benader ik mijn storage drive by 2 routers? Helpdesk : 8 15 aug 2015
Advertentie