Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
snelheid onder de helft
|
|
alphasheilajet |
Geplaatst op 23 December 2010, 12:34
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Dec 2010 |
sinds kort heb ik internet 20mb en bellen van tele2. helaas komt de snelheid nog niet boven de 10 uit! Contact gezocht met tele2 via de virituele assistent en een dag later een mail terug gekregen dat ik moest bellen, het kon aan verschillende dingen liggen. Ik dus terug gebeld en krijg ik doodleuk te horen dat dat normaal is. De centrale ligt 2.7 kilometer van mijn huis af! Dit hadden ze dus ook van te voren wel kunnen vertellen. Ik kan niet meer opzeggen en er is geen een compensatieregeling mogelijk. Pas als de internetsnelheid onder de 6 uitkomt, zouden ze iets willen gaan doen. Het is zelfs niet mogelijk om via mail met tele2 te communiseren. Dus ik voel me flink in de maling genomen. ik moest maar een brief naar een postbusnummer sturen. Iemand een idee of een tip? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 23 December 2010, 13:22
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ja, met alle respect, inlezen in de materie voor er een product aangeschaft wordt. Het is al veel langer bekend dat ISP's snelheidsproblemen hebben met ADSL. Afstand tot de wijkcentrale is van cruciaal belang, bij elke ISP over "telefoonkabels". VDSL en VDSL2 zijn er nog gevoeliger voor. De kabel ISP's hebben hier nagenoeg geen last van. Al is er bij elke ISP wel eens wat loos. Tele2 spant de kroon met 2,7 % aan klachten op het totaalbestand. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid onder de helft', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Te verwachten snelheid | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 6 | 06 Jun 2016 |
Download snelheid | Algemeen | : 1 | 06 May 2016 |
problemen draadloze snelheid. | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 11 | 13 Feb 2014 |
Tele2 een 7,5? Onder nul dan toch. | Algemeen | : 21 | 08 Nov 2011 |
Snelheid ADSL-verbinding ingestort | Snelheid | : 16 | 15 Oct 2011 |
Advertentie