obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
48 uur wachten?
noddyholder
Wij zijn complete noobs met mobiele telefonie ,heb wel prepaid gehad maar niks speciaals. Nu hebben we een nokia 97 mini besteld met internettoegang. Mijn vrouw kreeg het pakket gisteren en het leek eerst te werken. Ze kon het internet gebruiken (in ieder geval in huis) en verder niks. Vanmorgen nam ze de telefoon mee naar de winkel en ze kreeg de hele tijd de melding "Kan geen verbinding maken".Toen geprobeerd om het automatische configuratiescript op de Tele2 site te krijgen maar het telefoonnr was onbekend. Toen Tele2 gebeld en de medewerker zei dat het ongeveer 48 uur duurt voordat hun alle gegevens hebben ingevoerd en je de telefoon kunt gebruiken .Je krijgt dan ook meestal het automatische script toegestuurd.
Mijn vraag is : Klopt dit?
Mvg Marco
 
kobus1960
Klik even op deze http://toestelhulp.tele2.nl/#/Nokia/N...nstellen/1 Lees even wat er staat, en volg de handleiding verder.
Het staat gewoon op de Tele2 site, dat die lui zelf niet meer weten wat er op hun site
staat is te gek voor woorden. Bovendien is dit een redelijke handleiding.
Als dit even doorneemt en de aanwijzingen volgt zit je met een half uur op internet.
Vergeet niet de tijd te nemen de originele Nokia handleiding te lezen, daar begint
goed gebruik van een apparaat altijd mee Wink Succes!!

Edit; lees ook eens rond op deze site http://nokian97forum.nl/index.php hier worden heel
veel beginnersvragen beantwoord. Let ook op je dataverbruik, Tele2 kapt je zo af op basis van FUP.
Fair Use Policy, zonder bekende cijfers, ze doen maar wat.
Gewijzigd door kobus1960 op 24 december 2010, 17:00
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
noddyholder
Kobus bedankt voor je antwoord. Maar dat automatische configuratiescript is dat niet makkelijker? Mijn vroouw had Internet via die handleiding maar kon geen email of sms sturen en toen de telefoon mee naar buiten ging werd ze gek omdat elke 5 seconden de telefoon aangaf dat het geen verbinding kon maken. Je hebt gelijk over de helpdesk van Tele2 ,ik heb de laatste 6 weken ,gedoe gehad over de 50 mb Internet(ik heb dat hier ook gepost) en nu weer met de mobiele telefoon. Ze moeten er eens voor zorgen dat die medewerkers een paar jaar bij Tele2 blijven werken zodat ze echt een beetje verstand van zaken krijgen. Ik ben de laatste 6 weken niet erg onder de indruk van Tele2 gekomen(understatement) ,terwijl ik hun voor dit gedoe ,altijd heb aanbevolen bij vrienden en familie.
mvg Marco
 
kobus1960
Is ook de bedoeling dat je dat automatische pakt, staat direct in beeld.
Lees even het verhaaltje naast de Nokia mini afbeelding, daar kun je op HIER
klikken. Vervolgens ontvang je een SMS waarin alle instellingen zitten.
Deze sla je op en je kunt internetten. Met alle respect, je moet jezelf echt even
in gaan lezen, nog nooit een smartphone gebruikt betekend bijna hetzelfde als
voor het eerst autorijden. Doe je echt een weekje over voor je ermee om kan gaan.
En da's absoluut geen schande, Kobus en heeft er net zo goed even over
gedaan vorige maand. Veel lezen op dat gegeven forum EN de handleiding brengt
je veel verder. De opties zitten overal op de schermpjes, geduld dus. Wink
We hebben er hier 2 en het is echt fun die dingen.

Edit; Dit moet echt even gezegd, heeft absoluut niets met Tele2 te maken dit.
Die Nokia N97 Mini zijn prima, voor die prijs heb je ze nergens.
Gewijzigd door kobus1960 op 25 december 2010, 12:12
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
noddyholder
Nou Kobus we hebben dus ook dat geprobeerd om via die handleiding de boel aan de gang te krijgen maar dat lukte niet. Om het automatische script te krijgen moet je telefoon nummer bekend zijn en dat was niet het geval. Vandaag dus maar weer gebeld en het blijkt dat onze gegevens helemaal niet bekend waren. Dus alle gegevens weer opgedreund (ben al jaren bij Tele2) en nu gaan de gegevens naar een andere afdeling en als het meezit kan mijn vrouw over 2 dagen bellen en internetten. Als dat niet het geval is dan weer even terugbellen!
Afgelopen vrijdag krijg je zo'n Jan Doedel ,die zegt dat je 48 uur moet wachten en blijkt dus dat onze gegevens niet bestaan. Ik heb de laatste 2 weken alleen maar gedoe gehad met Tele2.
 
kobus1960
Oke, dan heb je ieder geval alles geprobeerd, weer een staaltje communicatie
bij Tele2 waar je de hik van krijgt. Afwachten dus.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste noddyholder,

Ik heb je probleem met mobiele telefonie via het andere forum opgepakt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 28 december 2010, 15:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '48 uur wachten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 16 08 feb 2012
Teruggave te veel betaalde abbonnementskosten laat lang op zich wachten!! Klacht over Tele2 : 6 16 nov 2010
Wachten Opleveringsproblemen : 5 13 apr 2009
Hoelang moet je wachten op hulp van tele2 ?!? Storing : 5 30 sep 2008
wachten op tele2 laptop aktie Algemeen : 1 16 nov 2007
Advertentie