Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
Snelheid fluctueert
|
|
henkie009 |
Geplaatst op 10 April 2011, 10:47
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 10 Apr 2011 |
Beste Jonny10 Is er misschien bij jou een oplossing voor jou probleem gekomen ? Zo ja zou je mij (ons) kunnen verlichten wat dit geweest zou kunnen zijn ? Ik heb namelijk precies het zelfde probleem hier (zowel met kabel als draadloos heb alles al geprobeerd en wordt er moedeloos van) |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 10 April 2011, 11:58
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Het nadeel van forums is dat er vaak feedback ontbreekt, het is dus al een maand of 3 opgelost (ga ik vanuit), maar wat het was, ik neem aan een modem of lijn probleem, zoals Cornfed al aangaf. Check eens goed wat er op de achtergrond meedraait op je PC, een tooltje daarvoor is in dit topic al gelinkt. Heb je bv. een dagelijkse virusscan van AVG, dat houdt enorm op. Om maar wat te noemen Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
henkie009 |
Geplaatst op 10 April 2011, 12:34
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 10 Apr 2011 |
Ja helaas blijft feedback wel vaker uit waardoor we ook tele2 niet kunnen wijzen op topics (had ze graag hierop gewezen want ze snappen er niets van) Heb geen rare progs op de achtergrond lopen die iets met internet doet (kom van een upc 30bmit lijntje waar ik geen last had van dit probleem) Maarja ik gaat ze maandag wel weer bellen want ik merk nu ook op dat ook de tv "blokjes" weergeeft als me download inzakt.. |
|
|
henkie009 |
Geplaatst op 11 April 2011, 09:28
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 10 Apr 2011 |
Inmiddels contact met tele2 over dit probleem gehad. Ze sturen een monteur morgen ochtend. Ik zal de oplossing hier achterlaten |
|
|
henkie009 |
Geplaatst op 12 April 2011, 18:37
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 10 Apr 2011 |
Ok monteur geweest. Hij kon niet meer doen dan modem vervangen wat dus niet geholpen heeft. Tele2 gaa mij bellen wordt dus vervolgt |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 April 2011, 19:12
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Heeft hij geen meting verricht? |
|
|
henkie009 |
Geplaatst op 12 April 2011, 19:39
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 10 Apr 2011 |
Nee... helaas niet was ook niet nodig hij kon al gelijk zeggen dat er bij tele2 iets niet goed staat. Heeft telefonisch contact met ze gehad echter was er niemand van vdsl afdeling aanwezig. Begin me nu aftevragen waar ik aanbegonnen ben |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 12 April 2011, 21:01
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Zonder enige meting vertellen dat het bij Tele2 fout zit, op zich wel knap. Geeft wel vertrouwen, zo'n handelswijze. Krijgen we balletje balletje spel tussen diverse bedrijven. Ik zou Tele2 nog 1 kans geven dit op te lossen. Mocht dit niet werken, ingebrekestelling opstarten en andere ISP nemen. Hoe die ingebrekestelling werkt is hier vele malen te vinden. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
henkie009 |
Geplaatst op 13 April 2011, 08:13
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 10 Apr 2011 |
Nou breekt mijn klomp hier Gisteren monteur hier geweest heeft exact het zelfde probleem met alleen zijn laptop aangesloten. Zojuist beld tele2 met de melding U verstuurd heel veel packetjes over de lijn alsof er een virus meedraait die alleen maar emailtjes verstuurd.. Heb de beste mnr gevraagt of hij even op mijn modem wil inloggen om te kijken of er wel een pc is aangesloten.. Mnr zegt ja ik zie een pc aanstaan.. Nou wil het geval dat er alleen een tv aan gesloten staat... heb gelijk geopperd dat ik de dienst wil opzeggen omdat het probleem op mij afgeschoven wordt en dit is blijkbaar niet mogelijk |
|
|
henkie009 |
Geplaatst op 13 April 2011, 08:26
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 10 Apr 2011 |
Ok dan ga ik me eigen daar even in verdiepen. toch wel jammer eigenlijk snelheid op zich is goed alleen is het niet constant. Omg... Zojuist weer contact gehad met tele2. Ze hebben iets aangepast inmodem met firewall (dus ik moet de mijne maar aanzetten heb hem aangezet en ook met melding dat als er een connectie naar buiten gemaakt wordt dat er een melding komt) Vervolgens moest ik een aantal keer de speedtest uitvoeren. (tig keer de melding ok klikken) medewerker aan de telefoon ja ja ik zie het al U verstuurd toch echt zeer veel grote bestanden. ik: tja dat is jullie speedtest he die test ook gewoon de upload waar bij die netjes de 5 mb haalt. Medewerker : Ja klopt maar we zien toch echt een flinke upload. hierop heb ik maar opgehangen en ga ik de ingebrekestellings procedure starten als in nu schrijven. Gewijzigd door henkie009 op 13 April 2011, 08:52 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid fluctueert', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Te verwachten snelheid | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 6 | 06 Jun 2016 |
Download snelheid | Algemeen | : 1 | 06 May 2016 |
problemen draadloze snelheid. | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 11 | 13 Feb 2014 |
Snelheid ADSL-verbinding ingestort | Snelheid | : 16 | 15 Oct 2011 |
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD | TV diensten | : 17 | 23 May 2011 |
Advertentie