obey-robots.txt
19 Oktober 2018, 05:21
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD

jamy015
Deze keer geen vraag of probleem, maar een ervaring. Het is een hele lap tekst, maar goed Pfft

We hebben al zo'n 2-3 jaar TV van Tele2 met 2 decoders (destijds nog van die Samsung ondingen) en na het beginnersongeluk ging het al snel beter. De snelheid is altijd al véél te laag geweest (meestal rond de 7-8 Mbit) maar aangezien Tele2 de goedkoopste was, vonden we dat geen probleem. Een paar weken geleden besloten we om voor 1 van de TV's er HD bij te nemen. Besteld dus en alles aangesloten. De eerste paar dagen werkte het prima met beide TV's tegelijk aan (waarschijnlijk was het pakket nog niet opgeleverd) maar al snel kon de verbinding het niet meer aan. Met 1 TV ging het prima, maar met beide aan ging het beeld extreem haperen en lag het internet eruit. Aangezien we vaak tegelijk TV kijken was dit een probleem. Week geleden T2 gebeld en na wat troubleshooting kregen we een nieuw modem. Aangesloten en wat denk je, het werkt niet. T2 weer gebeld, de medewerker die ik deze keer aan de lijn kreeg wist me te vertellen dat onze snelheid te langzaam is voor HD en normaal tegelijk, ze hadden eigenlijk nooit een pakket met 2 decoders mogen leveren. Ze konden er niks aan doen, zei ze. Natuurlijk gelijk even naar de ontbindingsmogelijkheden gevraagd, verwachtte niet al te veel. Na een paar keer in de wacht te hebben gestaan kwam ze met het goede nieuws dat ontbinden mogelijk was omdat ze de beloofde diensten niet leveren! We worden teruggebeld (ze wist niet wanneer) en dan wordt de ontbinding geregeld en stappen we over naar een andere provider (waarschijnlijk wordt het Ziggo of KPN). Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!
Ik heb zin in een koekje.
 
data-full-width-responsive="true">
jamy015
Het wordt waarschijnlijk ook Ziggo, KPN leek eerst goedkoper maar met HD is Ziggo toch goedkoper. Maar we houden natuurlijk alle opties open (suggesties? Pfft)
Ik heb zin in een koekje.
 
Bill
Ben zelf overgestapt van Online naar Ziggo. Ben zeer tevreden, al twee maal een snelheidsverhoging gehad. Zit nu met 4Mbit up en 40Mbit down met een alles in 1 plus pakket.

Er is ook een Ziggo gebruikers forum, http://ziggo.gebruikers.eu.

Als je Ziggo besteld via deze link, link verwijderd, dan krijg ik een commissie en die wordt gebruikt om alle gebruikers groepen in de lucht te houden. Link verwijderd, zo te zien kan ik naar de commissie fluiten.

Laat me even weten of je er gebruik van maakt, ik heb namelijk de indruk dat die commissies niet goed gemeten worden.

En de url van het KPN gebruikers forum, http://kpn.gebruikers.eu.
Gewijzigd door Bill op 31 januari 2012, 18:39
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
wallia
Hallo Bill, even een vraagje. Ons contract loopt 11 juli af bij Tele2, wanneer kan ik me ( via jouw link) opgeven bij Ziggo?
 
kobus1960
Niet te lang mee wachten, je kan bij Ziggo heldere afspraken maken aangaande
het ingaan van het nieuwe contract en wanneer het oude afloopt. Aangezien je
overstapt van telefoonlijngebruik naar kabelgebruik is het geen probleem om
Ziggo een paar weken eerder in te laten gaan, overlap dus.
Maak gebruik van de Ziggo overstapservice!!! Laat dit niet door andere partijen
regelen, die hebben over het algemeen andere belangen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Bill
wallia schreef:
Hallo Bill, even een vraagje. Ons contract loopt 11 juli af bij Tele2, wanneer kan ik me ( via jouw link) opgeven bij Ziggo?


Kijk of je tijdens de bestelling een opleverdatum kunt vastleggen, b.v. 1 juli. Dan heb je enige speling wanneer de oplevering uitloopt. Zelf heb ik een maand speling genomen.

Let er wel op dat na aansluiting je telefoonnummer vaak nog niet geporteerd is. Je belt dan uit met een tijdelijk nummer. Beter is het om dan je telefoon nog even niet om te pluggen.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
wallia
Kobus en Bill, bedankt voor jullie tips!!!
 
wallia
Ach in het geheel viel het nog wel mee met Frank (the Black Sheep), maar het hele HD-gebeuren is een des-illussie en zodra internet en tv gelijktijdig werd gebruikt ......!!!! Hoop dat de Ziggo-recorder ( nu 99 euries) naar behoren werkt en uiteraard de HD-zenders en snelheid van internet(zal ook een opluchting zijn met 40 Mb download ) Ga ingaande heden me er "geestelijk" op voorbereiden !!Grin
 
wallia
Gilex, weet je toevallig of je bij Ziggo een "wireless-accesspoint" kan aanschaffen en hoeveel kost het?
 
wallia
Sorry, weet het antwoord al op mijn vraag. Bij Ziggo is de goedkoopste 50 en de duurste 90 euries. Heb toevallig net een dagaanbieding van I-Bood binnen en laat het toevallig net over een router gaan van 99 euries voor 24 !!!Wink
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 1 10 januari 2018, 15:17
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 1 29 september 2017, 10:57
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk 76 22 februari 2017, 21:11
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 107 12 december 2016, 13:48
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?