obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions.Dit is de verzamelbak waarmee uiteindelijk de FAQ onder navigatie mee gevuld gaat worden.Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
PS3 NETWERK!!!!
rafaque
Beste mensen van het forum.


Ik heb aardig wat topics gelezen al op dit forum, maar tot op heden is het mij niet gelukt. Ik heb geprobeerd om mijn poorten van de modem open te zetten via portforward, niet gelukt. Ik heb mijn PS3 een static ip adress gegeven en in mijn modem bij DMZ mijn ps3 ip adres ingevoerd maar wederom niet gelukt.

Wat ik ook doe het blijft op Nat type 2 staan en ik wil graag dat deze op open komen te staan!

Mijn modem is DV201AMR

Please help! Shock
 
baatje30
Volgens mij is NAT type 2 gewoon goed hoor...

http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...ad_id=2231

http://www.youtube.com/watch?v=hidZdI...idZdIfoYPI

http://www.psx-sense.nl/forum/showthr...Type-2-hoe

en google zelf maar even...

Hoe kom jij erbij dat NAT type 2 niet goed is dan? Welke game heb je problemen mee?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
baatje30
@rafaque Is het nu gelukt?

Ik krijg toch steeds meer de indruk dat mensen hier komen klagen op het forum en vervolgens bijna niets meer terug koppelen.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
kobus1960
@Baatje.

Dat is de makke van elk forum als deze, klagen volop, feedback ho maar. Sad
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
baatje30
Ik vind dat het hier steeds vaker voorkomt. Heel jammer.

Jullie (mods) besteden hier veel tijd aan. Dus netjes mensen op de hoogte houden lijkt me dan niet meer dan normaal.

Overigens mag Tele2 ook wel wat vaker antwoorden. Neem het xbox live probleem. Op hun eigen forum zijn ze volop bezig terwijl het hier volkomen stil is.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
kobus1960
Feit dat ze hier niet vaak meer antwoorden is het onafhankelijke karakter van
dit forum, we praten niet naar de mond van Tele2. Daar is Tele2 niet blij mee.
Verder zijn we lastig in de Tele2 optiek, niet meegaand, enz enz.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
baatje30
Het is beschamend als men daar inderdaad zo denkt. Wat is er mis met een forum zoals dit?

Als men zorgt dat alles gewoon goed werkt, op enkele storingen na natuurlijk, hoeft er niet zoiets als dit forum te zijn.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS3 NETWERK!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
geen netwerk op vaste pc meer Klacht over Tele2 : 15 10 aug 2013
Netwerk plat zodra p2p actief wordt. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 15 jul 2013
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
Advertentie