Frequently Asked Questions.Dit is de verzamelbak waarmee uiteindelijk de FAQ onder navigatie mee gevuld gaat worden.Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Ik heb aardig wat topics gelezen al op dit forum, maar tot op heden is het mij niet gelukt. Ik heb geprobeerd om mijn poorten van de modem open te zetten via portforward, niet gelukt. Ik heb mijn PS3 een static ip adress gegeven en in mijn modem bij DMZ mijn ps3 ip adres ingevoerd maar wederom niet gelukt.
Wat ik ook doe het blijft op Nat type 2 staan en ik wil graag dat deze op open komen te staan!
Ik vind dat het hier steeds vaker voorkomt. Heel jammer.
Jullie (mods) besteden hier veel tijd aan. Dus netjes mensen op de hoogte houden lijkt me dan niet meer dan normaal.
Overigens mag Tele2 ook wel wat vaker antwoorden. Neem het xbox live probleem. Op hun eigen forum zijn ze volop bezig terwijl het hier volkomen stil is.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
Feit dat ze hier niet vaak meer antwoorden is het onafhankelijke karakter van
dit forum, we praten niet naar de mond van Tele2. Daar is Tele2 niet blij mee.
Verder zijn we lastig in de Tele2 optiek, niet meegaand, enz enz.
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge