Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Zaken netjes afhandelen moeilijk?
|
|
kletskater |
Geplaatst op 30 March 2011, 08:55
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Na dat ik de gehele maand december zonder telefoon en internet heb gezeten: http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...rowstart=0 Ben ik begin maart met het troubleshootteam / hoogste regel(heet nu anders) en dan in het bijzonder met M. overeengekomen dat mijn schade wordt vergoed en als coulance 3 maanden abonnementskosten terug krijg. Op zich dus netjes afgehandeld zou je zeggen. Ware het niet dat de schade nog niet vergoed is en ik vandaag via mailfactuur zag dat de abonnementskosten gewoon in rekening worden gebracht.. Blijkt toch maar weer lastig om snel te handelen door Tele2, jammer *** Mod Edit: naam medewerker Tele2 verder geanonimiseerd *** Gewijzigd door cornfed op 30 March 2011, 12:04 Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 30 March 2011, 10:23
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste kletskater, Je bent overeengekomen met mijn collega dat je een vergoeding ontvangt. Deze vergoeding is voor je ingevoerd en zal worden verrekend met de toekomstige facturen. Je ontvangt per email je factuur, waarop je kunt zien wat je abonnementskosten en verbruikskosten zijn. Deze factuur wordt niet geincasseerd, maar verrekend met je vergoeding. Er zal dus geen automatische incasso plaatsvinden voor deze factuur. Dit kun je controleren op je rekeningafscrhrift. Mijn excuses voor de verwarring! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zaken netjes afhandelen moeilijk?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verbinding HD TV en andere zaken | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 32 | 26 Mar 2010 |
Advertentie