obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verbinding HD TV en andere zaken
patrickvl
Sinds ongeveer een week heb ik bellen, tv en internet via Tele2.

Ik ben zeer ontevreden. Bellen en internet werkt prima, zoals dat in het verleden ook al was. Mijn frustraties:

1.De verbinding is ver onder de maat. Regelmatig haperende beelden. Vanmorgen moest ik zelfs de decoder even van het stroom afhalen, daarna werkte het weer. Van de 20 MB waar ik voor betaal, krijg ik er nog niet eens 10. Als de verbinding zo onbetrouwbaar is, dan werkt opnemen via de HD recorder natuurlijk ook niet.
2. Bij het geluid hoor je af en toe hoge en snerpende geluiden.
3. Ik heb problemen met opnemen via de HD Recorder. Deze lijkt een eigen wil te hebben. Ook hier zijn de problemen voor nu weer even opgelost nadat ik de stroom van de HD recorder af heb gehaald.
3. Voetbalwedstrijden: Ik dacht gisteren even lekker ajax te kijken. "Slechts" 6,99 per wedstrijd. Schandalig duur!
4. Mijn modem staat boven, mijn tv beneden. Ik heb nu dus een LAN kabel door mijn hele huis. Verbinding middels powerplugs werkt niet, vermoedelijk door gebruik van verschillende groepen.
5. Ik zou zaterdag teruggebeld worden door de tele2 helpdesk over een andere draadloze oplossing, ben niet teruggebeld. (Overigens is de helpdesk van tele2 verder wel goed te noemen)

Ik zit er ernstig over te denken de boel op te zeggen en terug te gaan naar ziggo. Dit product is gewoon niet goed genoeg. Mijn vermoeden is dat de ADSL lijn simpelweg niet snel genoeg is om (digitale) tv te versturen. Kan ik sowieso nog wel opzeggen? Heb het product nu ongeveer 1,5 week in bezit.


Edit; Patrickvi, ik heb dit onderwerp naar het topic verplaatst waar alle ervaringen/klachten verzameld worden, dit maakt het voor Tele2 én de forumlezers wat makkelijker.
Gewijzigd door kobus1960 op 22 februari 2010, 16:50
 
cornfed
Opzeggen is normaal gesproken niet mogelijk.
Je kan wel Tele2 in gebreke stellen en zo het contract ontbinden.

Wil je alleen van de tv af of van Tele2 in zijn geheel?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
patrickvl
in principe wil ik alleen van mijn abonnement voor digitiale tv af. De internet en telefoon verbinding is wel ok. Maar ik weiger nu weer 2 jaar vast te zitten aan tele2. Ik wil wel op korte termijn over kunnen stappen, als ik dat zou willen.

Het is voor mij ongelooflijk dat ze zo'n product durven te verkopen.
 
famlimburg
Ik heb mijn decoder nu twee weken en helaas ik heb geen klagen, geluid was eerst niet goed maar instelling op mijn Samsung LCD aangepast en nu is het wel goed.
Geen last van schokkerig beeld en/of blokvorming.
Ben tot nu toe best tevreden, beeld is al beter als voorheen alleen nu nog niet eens HD kwaliteit.
Volgens Tele 2 zijn de meeste klachten te herleiden aan een on juiste tv instelling en/of een foutieve aansluiting op de tv.
 
me_good29
Is het wel mogelijk om je contract te beëindigen, hoe werk het dan?Ik zit eraan te denken, begin een beetje spijt te krijgen van mijn nieuwe abonnement bij tele2, beloftes worden op dit moment niet nagekomen.Ben ruim 2 jaar klant bij tele2 en ik was altijd tevreden met mijn internet en telefonie.
 
famlimburg
Gewoon even geduld hebben, rond 15 maart gaat er een stevige herziening doorgevoerd worden, die de meeste klachten zal doen verhelpen, volgens Tele 2.
 
famlimburg
Er zijn legio gebruikers die denken dat ze op een NIET full HD tv toch een beter beeld krijgen en dat in HD kwaliteit.
Of dat ze met een scart kabeltje verwachten dat ze dezelfde beeld vooruitgang kunnen verwachten, je moest ze eens de kost geven.
 
Tele2 Webcare
Goedemorgen patrickvl,

Ik las je klacht over onze dienst op het forum. Graag wil ik je helpen om deze klacht op te lossen. Zou je ajb je gegevens, postcode en huisnummer of klantnummer naar mij willen sturen in een PB, dan kan ik je klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Goedemorgen,

Ik heb jullie berichten gelezen over het HDtv product. Bedankt voor jullie input, ik ga dit doorgeven aan mijn technische collega's.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Frans1954
Na aanschaf van een Full Hd TV denk je fijn tele2 heeft ook HD?

Sinds 3 weken heb ik bellen,HD tv en internet via Tele2.

Ik ben zeer ontevreden. Bellen en internet werkt prima, zoals dat in het verleden ook al was.

1. Regelmatig haperende beelden.
2. Bij het geluid hoor je af en toe hoge en snerpende geluiden .

3.Bij het overgaan op de ITV decoder werd er gezegt dat ik weer in maart lid kon worden van eredivisie live,wat blijkt de buit is binnen en ik kan pas in augustus weer lid worden en nu betalen per wedstrijd."Slechts" 6,99 per wedstrijd. Schandalig duur! Valse voorlichting voor een voetbal liefhebber.Oplichting


Ik zit er ernstig over te denken de boel op te zeggen wegens wanprestatie
Dit product is gewoon niet goed genoeg
De ADSL lijn simpelweg niet snel genoeg is om digitale HD tv te versturen.
Ik zit te denken om de boel terug te sturen wegens wanprestatie en misleiding.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding HD TV en andere zaken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie