obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Oude Tv Decoder
ckoning
Weet iemand wat ik kan doen? Ik heb een 2e decoder toen gekocht voor €50,- dus de ouderwetse versie. Nu kan ik daar nog amper mee zappen dat duurt een minuut per kanaal en af en toe slaat hij vast. Nu wil ik wel een nieuwe bestellen maar ik weiger per maand extra te betalen doordat ik toen 50 euro heb voldaan. Weet iemand of ik hier wat aan kan doen?
MVG
 
kobus1960
Ik denk het niet, de tijden zijn veranderd, het TV systeem + aanbod ook.
Wil je dus een extra decoder hebben zul je moeten betalen, vrees ik.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Oke, dus dan is de decoder een voorziening die Tele2 tegen een huurprijs
aan de klant geeft. In dat geval moet ie omgewisseld worden voor een moderne.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Dan een andere provider, en niet verplicht een jaar vast.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Op zich een rare redenering:

"Nu wil ik wel een nieuwe bestellen maar ik weiger per maand extra te betalen doordat ik toen 50 euro heb voldaan."

Dus je koopt een Opel Astra en als Opel een jaar later een nieuw modeljaar uitbrengt,
wil je de eigen Astra gratis inruilen voor een nieuwe.
Want je hebt immers al betaald voor de oude model.

??Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Zo bekeek ik het ook even, maar Caalrami schreef het volgende;

Quote

Tele2 heeft de stream voor de nieuwe decoder omhoog gezet hoorde ik.
Hiermee heb je een andere interface gekregen en kan het zijn als je een oude decoder hebt deze erg traag reageerd.
en die 50euro die je toen hebt betaald was niet voor de decoder maar voor de levering van zenders.
Wil je betere televisie zal je dus moeten overstappen naar een andere decoder of een andere provider


Dat plaatst het geheel in een ander licht.Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Alle apparatuur die Tele2 levert is in bruikleen (modems en decoders).
En de huur daarvoor zit verwerkt in je maandelijkse abonnementsbedrag.

Die €50 was gewoon een huurbedrag die je eenmalig moest betalen voor het gebruik.
Anders moest Tele2 je maandbedrag aanpassen voor die extra decoder.
En dat gaf teveel gedoe voor die paar klanten die een extra decoder wilden en konden krijgen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Oke, en mag de topicstarten nu een werkende decoder vragen aan Tele2
met deze redenering? Wink Het is dus wel eigendom Tele2 zo.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
De TS heeft zeker recht op een werkende decoder. Hij heeft er ook voor betaald.
Hij moet ook aan Tele2 vragen om dit probleem te onderzoeken.
Maar dat is dan wel met de 'oude' Samsung decoder.

Als hij graag een nieuwe decoder wilt hebben, moet hij een nieuw contract aangaan met Tele2.

Overigens moet hij dan maar afwachten of hij nog een tweede decoder kan krijgen.
Als blijkt dat zijn snelheid naar verloop van tijd te laag is geworden voor twee decoders, kan hij naar die tweede decoder fluiten.

Daarom zou het misschien handiger zijn om een andere tv provider te kiezen.
Maar zolang we de oorzaak van de problemen niet weten, blijft het natuurlijk gissen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ckoning
Ja die problemen heb ik pas sinds ze de nieuwe update op de oude decoder heb gekregen. Daarvoor werkte hij prima. Hij kan de update gewoon niet aan met die nieuwe menu. Ik denk dat ik maandag tele2 maar ff ga bellen en kijken wat hun eraan kunnen doen. Met me snelheid is iig niks mis. Ik laat het wel weten hoe het is afgelopen. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oude Tv Decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen : 5 26 mei 2015
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie