obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions.Dit is de verzamelbak waarmee uiteindelijk de FAQ onder navigatie mee gevuld gaat worden.Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
adsl lite
atlas
hallo beste mensen , ten eerste wil ik melden dat ik nieuw ben op deze site dus ik moet alles nog even rustig bekijken .
ik heb wel een vraag en dat is deze:
ik heb een analoge lijn via de kpn en ik heb een adsl lite abonnement bij de kpn en dus ook een lite abo bij tele2.
mijn vraag is kan ik het abo bij de kpn opzeggen en blijft mijn lijn met tele2 dan toch nog werken?
want ik heb het idee dat ik gewoon dubbel betaal voor mijn adsl, ik wil tele2 graag houden want dat werkt uitstekend.
zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden?
zo ja alvast bedankt.
 
Wout
Met een zogenaamd bel basis abo van nog geen € 10.00 per maand ben je even duur uit als wanneer tele2 je abo over zou nemen.

Waarom, uiteindelijk moet je de netwerkbeheerskosten die tele2 dan aan kpn moet gaan betalen aan tele2 betalen. En dat is ongeveer dat tientje per maand.

Natuurlijk zijn er wel acties waarmee je een bepaalde periode wel voordeliger uit bent. Maar door je abo bij KPN op te zeggen ben je overgelevert aan de willekeur van 1 bedrijf, nu kun je terugvallen.
 
atlas
bedankt voor je reactie wout.
dan denk ik dat ik het zo maar laat alsdat het nu is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'adsl lite', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
ADSL traag Usenet download Snelheid : 3 29 okt 2013
Snelheid ADSL-verbinding ingestort Snelheid : 16 15 okt 2011
internet adsl Algemeen : 4 28 mei 2011
Tele2 Compleet Lite afgesloten Algemeen : 2 09 mei 2011
Advertentie