obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
International FreePhone
laggy
Ik schrok van het bedrag van de automatische incasso. Veel hoger dan gebruikelijk. Via de verbruiksgegevens erachter gekomen dat het aan 2 International FreePhone gesprekken heeft gelegen. Bij elkaar ca. €30,- voor 25 minuten. Maakt €1,20 de minuut. Het was een 0800 nummer in Duitsland. Zo gratis blijkt het dus niet te zijn. Maar €1,20 vind ik asociaal.

Klantenservice gebeld en degeen had er geen ervaring mee. Bij collega´s nagevraagd en het blijkt een min of meer bekend probleem te zijn met 0800 nummers in het buitenland. Met Belgie schijnt er een oplossing te zijn. Voor Duitsland wist hij niet en dat komt nu bij een afdeling op het bordje die mij binnen 3 werkdagen een respons geeft via de email.

Ik wacht af, maar heb er een slecht gevoel bij. Wat kan ik hier tegen doen. Wie moet ik aanschrijven? Kan Webcare me hierbij helpen?

grt
laggy
 
cornfed
Ik zou eerst even afwachten wat de reactie is van Tele2
Dan kan je altijd nog een klacht indienen als je niet tevreden bent met de uitkomst.

Voor zover ik kan achterhalen, ziet Tele2 dat 0800 nummer als servicenummer.
Dan komt er altijd €1,- per minuut toeslag erbij.
Dat maakt dat telefoontje zo duur.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
laggy
Meneer Laggy wacht nog altijd op antwoord.

Dit bedoelde ik met "een slecht gevoel".

Webcare waar zijt gij???
 
kobus1960
Danielle van Tele2 webcare is niet dagelijks aanwezig.
Dit is ook een onafhankelijk forum zonder binding met Tele2.
Dus het kan even een paar dagen duren, zeker in de vakantietijd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
laggy
Vandaag belde de afdeling facturatie met de heugelijke mededeling dat het een en ander niet correct is verrekend. Helaas moet het wel eerst weer doorgezet worden naar een andere afdeling (fameuze spreuk bij de klantenservice) voordat creditatie dan wel verrekening plaatsvindt.
Maar laat ik daar maar gewoon vertrouwen in hebben dat het goed komp.
 
cornfed
Hoop doet leven, is het spreekwoord.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
laggy
Inmiddels een maand verder en veel verder dan toezeggingen is het niet gekomen.

Inmiddels nieuwe factuur binnen en er heeft geen correctie plaatsgevonden.

We gaan maar wederom in conclaaf

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 08 2011 17:38:29:
Het moet gezegd, Tele2 vind het zelf nu ook veel te lang duren (komt door de vakantieperiode en veel achterstallig werk). Bij de volgende factuur zal er e.e.a. vergoed worden. Mijn beltijd met de klantenservice en een maand abonnement als coulance maatregel. Dit los van de correctie die nog uitstaat.
Vind ik toch erg netjes, mits het daadwerkelijk uitgevoerd wordt.
Gewijzigd door laggy op 08 september 2011, 17:38
 
cornfed
Zien wel vaker dat er dingen langs elkaar heen lopen.
Uiteindelijk kom het wel goed.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
joop hoop
En toch..... (ik hoop dat ze dit lezen en doorsturen naar een manager)
Zou het ook tele2 veel geld besparen om intern de communicatie op orde te brengen.
 
laggy
Het heeft even geduurd, zoals Cornfred al aangaf, maar het is nu helemaal afgerond. Vorige maand een correctiefactuur met de coulancemaand. Deze maand zijn de Freephone kosten a €30,- vergoed.
Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'International FreePhone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen international card services Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 02 dec 2009
Advertentie