obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Inloggen international card services
Killkenny
Hallo, ik kon al enige tijd niet meer inloggen op het account van mijn ANWB-creditcard bij ICS.
De servicedienst vertelde mij dat ze hier meer problemen mee hadden en ik moest mijn diverse gegevens bij hen achterlaten.
Drie weken later belden ze mij met de mededeling dat het aan mijn tele2 modem lag, ik diende deze te resetten.
Nu draait alles lekker bij mij, dus heb ik hier niet zo veel zin in ( instellingen en beveiliging opnieuw instellen etc ).
Nu lijkt mij dat als ik alles weer opnieuw instel, dat het inloggen nog steeds niet mogelijk is, er verandert immers niets? Of zie ik dit niet goed ?


Grtz, Jack
 
rowdy
Ik heb heel veel ervaring op het gebied van website en techniek en ik zie niet hoe een modem/router verantwoordelijk zou kunnen zijn voor zoiets.
Hooguit zou het natuurlijk door instellingen zoals webfiltering op een modem/router kunnen komen, maar deze opties ontbreken geheel op het Tele2 modem, toegang tot internet is ook onbeperkt.
En áls er al een probleem zou zijn met Tele2 modems, wat theoretisch zou kunnen, dan lijkt het me nog sterker dat dat op te lossen is door een reset. Misschien kunnen ze de technische achtergrond eens geven waarom zij dit denken? Dan kunnen we beter beoordelen of dat hout snijdt. Mocht er inderdaad wel een probleem zijn met het modem en sommige sites, dan is het natuurlijk zaak dat Tele2 hiervan op de hoogte wordt gebracht zodat er een oplossing kan worden gevonden. Maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk allemaal.

Het is waarschijnlijker dat het probleem veroorzaakt wordt door een van de volgende dingen:

* Personal Firewall