Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 2 van 2: 12
|
Onbeschoft behandeld
|
|
zafira2001 |
Geplaatst op 03 September 2015, 22:51
|
Activiteit » TV,Internet & Bellen » Comtrend VDSL » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 14 Lid sinds: 03 Sep 2015 |
ik neem jou verhaal ook mee in mijn case ik stuur jou ook nog even een pmrje is belangrijk. |
|
|
Kassander |
Geplaatst op 20 February 2016, 12:45
|
Activiteit » Amsterdam » 1091ns » TV,Internet & Bellen » TG789bvn » TV opnemen & pauze » Amino A532 HDR Berichten: 4 Lid sinds: 20 Feb 2016 |
Mijn vraagtopics op het officiele tele2 forums werden meerdere malen gewist. Moeilijke onderwerpen worden sowieso niet beantwoord. Als je klantenservice belt kan de tiener/zeer jonge persoon aan de lijn je niet helpen en moet het escaleren; maar je wordt nooit teruggebeld door de volwassenen. In gebreke stellen zou ik zeggen; maar alles zo goed en compleet mogelijk bij houden screenshots etc; Tele2 hebben niets voor niets geen email adres voor klantenservice; anders zouden geen kans staan als ze voor de kantonrechter staan. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onbeschoft behandeld', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
langjarige contacten worden als spam behandeld | Algemeen | : 9 | 15 Aug 2011 |
Advertentie