obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
open nat PS3 probleem
mowie
hallo

ik heb al maanden lang probleem met de openen van de NAT voor het spelen van test drive unlimited 2 toen ik een update downloade voor die spel kreeg ik storing van open nat type is niet open en mijn UPnP is ook niet beschikbaar toen ik die update downloade. ( ik heb een tele2 modem ) dus ik ging op zoek naar oplossing ik heb echt alles geprobeerd ik heb in de dmz mijn ps3 ip gezet en ik heb de portforward website gebruikt om alles hand matig te openen dus ik heb gelezen wat er op stond en alles stap voor stap uitgevoerd en ik kwam weer op de zelfde probleem neer dus heb de hele internet uit gezocht maar nee ik kon mijn UPnP niet beschikbaar maken en de NAT niet openen ik heb echt een probleem met die tele2 modem ik heb ook met internet kabel geprobeerd en in de ps3 alles handmatig neer te zetten maar echt helemaal niks lukte ben al maanden lang aan het proberen maar nee. Wie kan mij er mee helpen ??Frown

GR. mowie
 
baatje30
Als je een Davolink router van Tele2 hebt volstaat het om bij DMZ host het ip adres van de PS3 in te vullen. Verder hoef je niets te doen.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
mowie
ik dat ook geprobeerd het wil niet lukken. ik heb ook de router reboot gedaan en bij de spel staat nog steeds open nat type waarom wil het niet lukken ?
 
baatje30
Open nat is juist goed. Als je nat niet goed staat krijg je moderate nat of iets.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
mowie
bij mij staat die niet open ik heb bij ps3 menu internet test gedaan en bij nat type staat type 2 ik moet juist open hebben voor die game want als ik bij het spel begin staat er je nat type is niet goed
 
cornfed
Als de PS3 aangeeft dat hij NAT type 2 heeft, zijn de poorten al open.
Je vergist je in de NAT types. Bij Xbox en de PS3 worden verschillende definities gehanteerd.

PS3:
NAT type 3: wel internet, maar geen open poorten voor spellen.
NAT type 2: internet + open poorten, PS3 bevindt zich in een intern netwerk (NAT).
NAT type 1: internet + open poorten, PS3 hangt direct aan het internet zonder router.

Bij de Davolink is type 2 het hoogst haalbare en functioneert prima voor spellen.
Als je toch problemen hebt, ligt de oorzaak ergens anders.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mowie
ik heb test drive unlimited 2 waneer ik een update voor die spel downloade kreeg ik opeens nat porbleem voor de update was alles goed. maar als de game start zegt die dat deze nat type niet goed is en mijn UPnP is niet beschikbaar ik weet echt niet meer wat ik moet doen
 
cornfed
Heb je het probleem alleen met Test Drive of ook met andere spellen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mowie
aleen test drive
 
cornfed
Dan moet het probleem in het spel zelf zitten.

Er worden heel veel poorten gebruikt voor online spellen.
Als de DMZ functie van de router niet goed werkte, had je bij alle spellen problemen.
Sowieso is pas na de update een probleem ontstaan.
Kan je die update weer terugdraaien?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'open nat PS3 probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
D-Link router achter Davo 2051 - poorten gaan niet open Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 22 07 apr 2013
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken Algemeen : 6 23 jan 2013
Advertentie