obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
zonnet webmail storing
Bill
Via mail krijg ik vragen over een storing bij zonnet. Er is verder niets bekend.

Meld het hieronder als u last heeft.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
phil12
Mijn zonnet.nl webmail is al 2 dagen lang niet meer bereikbaar. Sinds zterdag 25 febr. Al een paar keer gemeld. Geen uitzicht op een oplossing. Super irritant.
 
TinGoose
Hetzelfde geldt voor mij zelfs tot nu toe is het probleem nog niet opgelost, nou 80% van mijn email komt binnen bij zonnet.......ik baal heel erg ervan,
2.5 dag en de probleem is nog steeds niet opgelost!

Zeg Bill, weet je er iets van behalve dat je email krijg van een storing bij versatel en zonnet?
Hoe lang het nog zou duren????

Ok laat een berichtje achter als je achter kunt komen hoe lang het nog zou duren of wanneer het opgelost is....Dank U!
 
phil12
Hi TinGoose,

Ik ben vanochtend gebeld na het 3 x te hebben aangekaart afgelopen weekend. De Tele2 man zei dat ie wel kon inloggen op mijn zonnet webmail met een voorlopig password en niet begreep waarom ik dat niet kon. Maar meer mensen hebben er in het land (niet een bepaalde regio dus) last van. Ze werken eraan om het probleem te vinden; geen uitzicht op hoe lang het allemaal gaat duren.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 27 2012 15:02:34:
kHeb een oplossing. Ga eerst naar MijnTele2. Log in. En ga dan naar je mail lezen. Lukt!
Gewijzigd door phil12 op 27 februari 2012, 15:02
 
TinGoose
Hey bedankt phil12 voor een beetje info, ja kan nog steed niet inloggen via webmail, maar wat bizaar is.....kan wel mijn email sinds een uurtje geleden via Outlook downloaden....vreemd!
Nou we zullen maar wel afwachten kan uren of dagen duren mits deze opgelost is!
 
phil12
Sjittes.... Nu werkt het 'trucje' door eerst naar Mijntele2 te gaan ook niet meer. Ik kan ueberhaupt niet meer inloggen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 28 2012 13:34:37:
... en nu weer wel. Gewoon inloggen gaat gewoon niet meer.
Gewijzigd door phil12 op 28 februari 2012, 13:34
 
Gammon
Ik word helemaal gestoord van die storing, volgens medewerker Tele2 afgelopen zondag is deze storing al aan de gang sinds 19 februari. Dat is meer dan 10 dagen. Kan idd wel inloggen via Webmail, maar erg veel gedoe.

Ik roep iedereen met dezelfde problemen dit te melden bij Radar of Kassa!!!

Ook heb ik Klacht.nl ingeschakeld.

De live chat sessie van Tele2 gisteren was onbereikbaar en die malle virtuele klachtenservicerobot laat me telkens mijn account opnieuw invullen. Denk dat Tele2 van Versatel en Zonnet af wil en ons zo dwingt een Tele2adres te nemen.

Ook een brief (lekker ouderwets) aan de direktie lijkt mij zinvol, evenals een financiele kompensatie. Na 4 telefoontjes werd mij pas verteld dat er een storing was zondag en jawel, na mijn telefoontje stond het opeens wel vermeld, luttele minuten erna zelfs!

Groet, Gammon


ModEDIT: Ik heb je topic samengevoegd bij het lopende topic. Dan staat alle info bij elkaar.
Gewijzigd door cornfed op 01 maart 2012, 16:36
 
phil12
Bij mij werkt alles weer... op m'n PC.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zonnet webmail storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
Advertentie