Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
*21*
|
|
bakkie |
Geplaatst op 17 November 2007, 23:31
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 17 Nov 2007 |
ik heb het nummer van mijn moeder voor de verhuizing door laten schakelen naar mijzelf dmv *21* nr#.(samen allebei tele2) helaas het terug schakelen wil niet meer , oa geprobeert #21# ook #61# zelfs met haar nu wel werkende telefoon *21* haar eigen zelfde telefoon nr en dan # , liukt niet ook niet met een andere telefoon! Ze heeft het zelfde nr gehouden in de zelfde plaats , alleen ander adres! Hulp bij tele2 schiet ook echt niet op! Gaarne ideeën. |
|
|
bakkie |
Geplaatst op 18 November 2007, 23:35
|
Badankt , zal het morgen meteen uitproberen. |
|
|
bakkie |
Geplaatst op 21 November 2007, 12:47
|
Helpdesk gebeld , er werd een notitie gemaakt voor de technische dienst , kon wel een maand!!!!!!!!! duren , afwachten dus. |
|
|
Miep1945 |
Geplaatst op 21 November 2007, 13:45
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 19 Nov 2007 |
Heb Vision Gold. Helaas vanaf het begin tot op heden ALTIJD storingen; van minutenlang stilstaan van beeld, waarbij er geen geluid meer is tot, zeer vervelend, minutenlang naar een geblokt beeld kijken. Je kunt NIETS volgen, vanwege bovenstaande ergernissen. Moet veel betalen ![]() ![]() ![]() |
|
|
bakkie |
Geplaatst op 05 December 2007, 17:11
|
Kan vandaag niet meer bellen , lijn is dood , ze zijn zeker aan het schakelen geweest , helpdesk gebeld doorverbonden TD , deze zegt probleem ligt bij KPN , kan deze niet bellen omdat je geen klant meer bent! [color=red]Tele2 namens mijn moeder bedankt voor het Sinterklaas cadeau !!!!!!!! ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '*21*', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
[IPTV]Software Update succesvol afgerond (A0.16.2-17S0.21T02) | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 7 | 18 Mar 2010 |