obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
*21*
bakkie
ik heb het nummer van mijn moeder voor de verhuizing door laten schakelen naar mijzelf dmv *21* nr#.(samen allebei tele2)
helaas het terug schakelen wil niet meer , oa geprobeert #21# ook #61# zelfs met haar nu wel werkende telefoon *21* haar eigen zelfde telefoon nr en dan # , liukt niet ook niet met een andere telefoon!
Ze heeft het zelfde nr gehouden in de zelfde plaats , alleen ander adres!
Hulp bij tele2 schiet ook echt niet op!
Gaarne ideeën.
 
bakkie
Badankt , zal het morgen meteen uitproberen.
 
bakkie
Helpdesk gebeld , er werd een notitie gemaakt voor de technische dienst , kon wel een maand!!!!!!!!! duren , afwachten dus.
 
Miep1945
Heb Vision Gold. Helaas vanaf het begin tot op heden ALTIJD storingen; van minutenlang stilstaan van beeld, waarbij er geen geluid meer is tot, zeer vervelend, minutenlang naar een geblokt beeld kijken. Je kunt NIETS volgen, vanwege bovenstaande ergernissen.
Moet veel betalenShock maar krijg weinig of geen hulp van Tele2. Altijd de standaard regeltjes.Angry Ik eis dat er, KOSTENLOOS, iemand langs komt, binnen afzienbare tijd en e.e.a nakijkt.Angry
 
bakkie
Kan vandaag niet meer bellen , lijn is dood , ze zijn zeker aan het schakelen geweest , helpdesk gebeld doorverbonden TD , deze zegt probleem ligt bij KPN , kan deze niet bellen omdat je geen klant meer bent!
[color=red]Tele2 namens mijn moeder bedankt voor het Sinterklaas cadeau !!!!!!!!Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '*21*', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[IPTV]Software Update succesvol afgerond (A0.16.2-17S0.21T02) Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 7 18 mrt 2010
Advertentie