obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
problemen geluid Amino A132 op Panasonic surround set
Raymond
Ben al jaren klant bij Tele2, eigenlijk dik tevreden maar heb nieuwe TV/HC set gekocht en nu iets vreemds. Wie kan mij helpen?
Als het TV geluid over de Home Cinema loopt, verplaatst het zich opeens naar de rear speakers en komt dan na verloop van tijd weer terug.

Alles al geprobeerd met instellingen, kabel gecontroleerd, niks helpt. Oude DVD speler aangesloten op HC via HDMI, geen probleem.
Blue Ray, geen probleem. Het begint er dus echt op te lijken dat het aan HC set ligt die de Amino op de een of andere manier niet snapt.
Als ik het geluid via de TV laat lopen is er ook niks bijzonders te merken.
Wie heeft dit ook aan de hand gehad en kan mij helpen?

Amino A132 via HDMI 1.4 aangesloten op de daarvoor bestemde ingang van een Panasonic SC-BTT590 home cinema set.
HC set verbonden via arc met de Panasonic TX-P50G30 plasma.

Ben een leek, had nog een beeldbuis tv.
Bij voorbaat dank voor de hulp!
 
cornfed
Hier precies hetzelfde en ook een Panasonic:

amino home cinema probleem!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Raymond
Ja ik heb gezien dat iemand hetzelfde probleem heeft maar weet iemand de oplossing?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 18 2012 19:39:30:
Amino A532 geluidsproblemen met Panasonic HC SC-BTT590
Geluid verplaatst plotseling naar rear speakers, komt dan weer terug, wie heeft de oplossing?
Gewijzigd door Raymond op 18 oktober 2012, 19:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen geluid Amino A132 op Panasonic surround set', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
Advertentie