obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Van Amino A532 naar Amino A550
Superdude
Ik heb sinds enige tijd last van haperend beeld bij mijn TV. Ook hapert het geluid bij de radio. Ik heb het alles in een pakket van Tele2, dit is al jaren zonder problemen goed gegaan. Ik heb al verschillende keren de helpdesk gebeld, en ook al verschillende dingen uitgewisseld, maar tot nu toe geen oplossing. Ik heb de adapter bij de set-top box vervangen, de netwerkkabel en als laatste de HDMI-kabel vervangen. Dit alles zonder resultaat. Nu belde ik vandaag weer, en de helpdesk geeft aan dat de lijn instabiel is, maar dat ik een "nieuwe" settop box krijg, nml. de A550. Nu is eigenlijk mijn vraag, zou dit mijn problemen kunnen oplossen en op mijn A532 (mijn oude settop box) staan nog opnames die ik graag wil bewaren, kan dit en zo ja hoe doe ik dat dan. De jongedame van de helpdesk verzekerde mij dat dat moet kunnen....!

Alvast bedankt voor jullie meedenken,

Superdude
 
cornfed
Als de opnames op de harde schijf staan van de A532, kan je die niet overzetten.
Ze blijven voor altijd staan in de set-top-box tot ze gewist worden.

Pas bij een cloud oplossing kan dat wel. Dan neem je niet meer op in de set-top-bob, maar
doe je dat op een server van je provider. Dan kan je wel naar believen je set-top-box wisselen.

Zover ik weet, heeft Tele2 alleen set-top-boxen met harde schijven in gebruik en geen cloud oplossingen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van Amino A532 naar Amino A550', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie