Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Router met 2 netwerken achter davolink
|
|
Beneveerg |
Geplaatst op 24 November 2012, 11:51
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 24 Nov 2012 |
Beste Leden, Een klant van mij is klant bij Tele2 en heeft een Davolink router/modem. Nu wil hij zijn klanten wifi aanbieden. Hij heeft nu een router van netgear met daarop dd-wrt geinstalleerd. De 2 netwerken doen het ook tot het moment dat ik hem aansluit op de davolink. Ik kan niet van beide netwerken naar buiten toe. Momenteel werkt het zo dat er op 1 netwerk ingelogd kan worden en je dan een ipadres krijgt van de davolink. Ik heb meerdere dingen geprobeerd: - DHCP / Wifi uit op de davolink - Via verschillende poorten (WAN en LAN) aangesloten op de davolink - dit topic gevolgd http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=682 Ik wil eigenlijk dat de davolink puur een modem wordt er verder niets anders doet. Wie kan mij helpen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 26 November 2012, 17:09
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
http://members.ziggo.nl/mistersenseo/...elling.jpg Ga even bekabeld naar de netgear en laat de Davolink even ontkoppeld. Probeer deze settings even en laat de DNS'en op 0 staan. Die krijgt ie van Tele2. Zo is de Davolink nog steeds bereikbaar en je Netgear is de baas. Je kan ook als DNS 8.8.8.8 en 8.8.4.4. zetten, die in de afbeeldingen zijn van Ziggo, maar is een voorbeeld. De bereikbaar- heid van de Davolink is dan alleen bekend bij de beheerder, zie je verder niet. Reboot de router, niet resetten! en klaar. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router met 2 netwerken achter davolink', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
Admin toegang voor de Comtrend router | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 107 | 12 Dec 2016 |
Tele2 met eigen modem en eigen router | Algemeen | : 2 | 08 Aug 2016 |
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 17 Jul 2016 |
Davolink router vervangen | Helpdesk | : 326 | 20 Dec 2015 |
Advertentie