Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware?
|
|
maniak |
Geplaatst op 14 July 2013, 18:59
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Jul 2013 |
Ik lees dat je het admin wachtwoord kan achterhalen en/of aanpassen door het modem eerst offline aan te sluiten. Dit gat is gedicht door een latere (automatische) update. Mijn vraag is: levert Tele2 anno 2013 nog steeds de Comtrends uit met oude firmware? Of is de update tegenwoordig fabrieksaf geinstalleerd? Ik las van één gebruiker dat het sinds ausgustus 2011 fabrieksaf beveiligd is. Maar een andere gebruiker van september 2011 meldde van niet. Wat zijn de recente ervaringen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 July 2013, 22:59
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Het overgrote deel heeft de nieuwe firmware. Oude klanten leveren hun Comtrend in en daarna krijgen nieuwe klanten die weer uitgeleverd. Als de Comtrend nog niet eerder uitgegeven werd, heb je kans dat de oude, eerste firmware er nog op zit. Daarom altijd eerst kijken of de deeplinks nog werken VOOR dat de Comtrend online gaat. Als de Contrend online is, gaat hij direct kijken of er een update bestaat en dan ben je te laat. |
|
|
Martinos |
Geplaatst op 12 August 2013, 12:54
|
Activiteit » Sliedrecht » 3362 BM » Internet » Eigen modem » TP-Link TD-W8961ND Berichten: 1 Lid sinds: 05 Oct 2012 |
Vorige week mijn Tele2 Comtrend Multi-DSL Modem ontvangen. Model: CT-6373 Productnummer: 722492-086 Helaas werken de deeplinks ook niet na het uitpakken en voor het plaatsen aan de 'telefoon'-lijn. Blijkbaar levert Tele2 anno 2013 de modems uit met nieuwe firmware..... Als er een (andere) oplossing komt, waarmee er alsnog admin-toegang of toegang to de instellingen (op tekst-niveau) binnen het modem verkegen kunnen worden, hoor ik het graag. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wordt de Comtrend CT-6373 nog uitgeleverd met oude firmware?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Comtrend VI-3223 poorten open zetten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 06 Dec 2017 |
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Admin toegang voor de Comtrend router | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 107 | 12 Dec 2016 |
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 10 Aug 2015 |
Advertentie