obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
telefoonnummer
Bernhard
Mijn telefoonnummer wordt ondanks "geheimnummerinstelling" toch aan bellers doorgegeven.
 
seawave
Even inloggen bij "mijn Tele2" , dan naar je gegevens en die van telefonie.
Hier kan je checken of nummerherkenning aanstaat.
 
Bernhard
Bij telefooninstellingen onder mijn telefoonnr. bij Geheimnummer " ja " aangevinkt. Resultaat: vermelding nummer op scherm bellers.
 
seawave

Quote

Bernhard schreef:

Bij telefooninstellingen onder mijn telefoonnr. bij Geheimnummer " ja " aangevinkt. Resultaat: vermelding nummer op scherm bellers.

Volgens mij haal je twee 'dingen' door elkaar,..

Geheim nummer:
U kunt uw aanbieder vragen om uw vermelding op gespecificeerde rekeningen te blokkeren. Mensen naar wie u belt. kunnen uw nummer dan niet zien op hun gespecificeerde telefoonrekening. Op een gespecificeerde rekening staan normaliter de telefoonnummers die iemand belt en de telefoonnummers van degenen die gebeld hebben. Als u dat blokkeert, ziet iemand alleen de eerste 6 cijfers van uw telefoonnummer. Bijvoorbeeld: 064587****.
Dus een geheim nummer moet je apart aanvragen.

Nummerherkenning:
U kunt uw aanbieder vragen om uw nummerherkenning uit te zetten. Mensen naar wie u belt, kunnen dan niet uw telefoonnummer zien.
Dit kan je zelf doen in mijn Tele2.

Dus wie van twee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoonnummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
telefoonnummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 22 27 dec 2010
hoofdkantoor+mogelijk telefoonnummer. Algemeen : 14 22 nov 2010
telefoonnummer klantendienst Algemeen : 4 31 jul 2010
telefoonnummer veranderd Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 28 aug 2009
Advertentie