obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Airport verbinding verbreekt steeds
mwvandermolen
Ik heb een Tele2 ADSL abonnement met een MediaAccess TG789bvn modem/router waar mijn apparaten (iMac, laptop telefoons etc.) op aangesloten zijn.
Ik heb ook een Apple Airport, die via WiFi verbonden is met het thuisnetwerk, en die ik gebruik om muziek via AirPlay te streamen naar mijn stereo (die geen WiFi/AirPlay heeft, en met een RCA stekker verbonden is met de AirPort).
Dit werkt een poosje, maar na een paar dagen zie ik de AirPort ineens niet meer in de lijst van AirPlay apparaten (en ook niet in de AirPort utility op de Mac). Terwijl op de AirPort het groene ledje aangeeft dat hij wel degelijk verbonden is met het WiFi netwerk.
De AirPort rebooten (uit het stopcontact trekken en er weer in steken) helpt niet, maar ik ben erachter gekomen dat het rebooten van de MediaAccess wel werkt. Dat is nogal omslachtig en tijdrovend. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de verbinding gewoon blijft werken?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Airport verbinding verbreekt steeds', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid : 2 17 aug 2014
Advertentie