Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
geen verbinding, kan niet automisch ipadres verkrijgen
|
|
kelvinzhang85 |
Geplaatst op 06 August 2008, 00:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Aug 2008 |
Ik heb al 2 jaar tele 2 internet. bijna nooit probleem gehad. maa sinds laaste week had ik helemaal geen internetverbinding. de lampjes van de modem branden allemaal goed groen. maar ik kan geen ip adres verkrijgen. ik heb 3pc's. geprobeerd bij alle 3 pc's . dat lukte toch helemaal niet. kan geen ipadres verkrijgen, sommige mensen zeggen dat ik zelf ip-adres moet invoeren. maar hoe moet ik invoeren? wat moet ik invoeren ? zoals bij eigenschappen voor internet-protocol(tcp/ip) daar. wat voor ipadres moet ik invoeren en daarna de subnetmasker dan en de standaard gateway en voorkeurs-dns-server en de alternatieve dns-serer wat moet ik allemaal daar invoeren dan .wie kan mij helpen? |
|
|
jantjebeton |
Geplaatst op 06 August 2008, 07:41
|
Activiteit » Assen Berichten: 140 Lid sinds: 24 Jun 2008 |
welk abonnement heb je? ADSL only? Compleet, Compleet Lite? |
|
|
kelvinzhang85 |
Geplaatst op 06 August 2008, 22:35
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Aug 2008 |
ik heb adsl only .al vast bedankt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding, kan niet automisch ipadres verkrijgen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
Advertentie