obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen verbinding, kan niet automisch ipadres verkrijgen
kelvinzhang85
Ik heb al 2 jaar tele 2 internet. bijna nooit probleem gehad. maa sinds laaste week had ik helemaal geen internetverbinding. de lampjes van de modem branden allemaal goed groen. maar ik kan geen ip adres verkrijgen. ik heb 3pc's. geprobeerd bij alle 3 pc's . dat lukte toch helemaal niet. kan geen ipadres verkrijgen, sommige mensen zeggen dat ik zelf ip-adres moet invoeren. maar hoe moet ik invoeren? wat moet ik invoeren ? zoals bij eigenschappen voor internet-protocol(tcp/ip) daar. wat voor ipadres moet ik invoeren en daarna de subnetmasker dan en de standaard gateway en voorkeurs-dns-server en de alternatieve dns-serer wat moet ik allemaal daar invoeren dan .wie kan mij helpen?Frown
 
jantjebeton
welk abonnement heb je? ADSL only? Compleet, Compleet Lite?
 
kelvinzhang85
ik heb adsl only .al vast bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen verbinding, kan niet automisch ipadres verkrijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
Advertentie