Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
beveiliging draadloos ADSL
|
|
wehlburg |
Geplaatst op 19 September 2008, 15:30
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 Sep 2008 |
Bij het pogen mijn draadloos verbinding te beveiligen kom ik op site 192.168.1.1 Deze site accepteerd mijn wachtwoord niet hoewel dat door Tele2 is geaccepteerd. Ik kom dus niet verder. ook al geprobeerd de gebruikersnaam als wachtwoord, geen resultaat Wat nu? Weet iemand hier iets Op? Ad W. |
|
|
jantjebeton |
Geplaatst op 19 September 2008, 16:58
|
Activiteit » Assen Berichten: 140 Lid sinds: 24 Jun 2008 |
standaard zijn de inloggegens als volgt: Username: user Wachtwoord: user indien je dit zelf aangepast heb en het wachtwoord niet meer weet zul je de modem moeten resetten middels het knopje achterop de modem. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beveiliging draadloos ADSL', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tele2 adsl en eigen modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 8 | 24 Feb 2016 |
vaste telefonie + draadloos internet | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 25 Apr 2015 |
ADSL traag Usenet download | Snelheid | : 3 | 29 Oct 2013 |
Draadloos thuis Netwerk | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 21 | 02 Mar 2013 |
draadloos samsung smart tv aansluiten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 24 Jan 2013 |
Advertentie