obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Krijg geen verbinding meer.
jvandpu
Nadat ik men router een hardware reset gaf (speedtouch 706) is het internet led lampje rood. Op de speedtouch site zelf moet ik dan id en pw ingeven om te verbinden met het internet en dan staat er disconnected by user of authentication failed. Ik gebruikte de gegevens die ik kreeg van tele2 dus het kan niet fout zijn. Als ik connectivity check doe is PPP connection down, de rest werkt. Hoe los ik dit op? Thx.(ik heb tele2 all in btw, en men telefoon werkt ook niet meer.)
Gewijzigd door jvandpu op 07 oktober 2008, 12:35
 
cornfed
Altijd even vermelden dat het een Belgische verbinding betreft.
Tele2 Belgiƫ verschilt compleet met Tele2 NL.

Heb je je id en pw ook in de 706 ingegeven?
 
jvandpu
Als ik de optie set up speedtouch deed heb ik de internet gegevens daar ingevuld ja maar dat maakt niet echt uit want bij broadband/internet kan je die gegevens nog altijd veranderen om te connecten.
 
jvandpu
De oorzaak die ik denk dat het is is : Ik was firmware aan het proberen flashen maar ik moest die gegevens invullen id en pw. dus ging ik via reset toets in kernel mode zodat ik kon flashen, sindsdien werkt men router niet meer. Als iemand weet hoe dit op te lossen hoop ik snel op een antwoord want zonder goede verbinding en telefoon zitten is niet aangenaam :p.
 
jvandpu
Ik vermoed dat het is omdat er nu de laatste nieuwe nederlandse speedtouch 706 firmware upstaat maar dat ik de belgische nodig heb van tele2. Als iemand weet waar ik die vind post dan aub. Thx.
 
cornfed
Heb je een speciaal 706 Tele2 versie dan?
De instellingen zouden als volgt zijn:
Parameters: atm pvc properties VPI = 8 VCI = 35 Encapsulation pppoA / VCMux

 
jvdp028
jvandepu hier, had wat problemen met account. ik heb het probleem ondertussen al opgelost door wat te knoeien en heb tele2 firmware van recovery disk via kernel modus te kunnen downgraden. Nu staat versie 6.7.0 erop en ik zou 6.7.2 nodig hebben van tele2 zelf, iemand een idee hoe ik hieraan raak? Alvast bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Krijg geen verbinding meer.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie