obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Aantal Verbindingen Op Davolink Modem DV2020
freedomfighter
Hoi,

Ik heb sinds kort internet en telefonie van Tele2. Ik vraag me af hoeveel verbindingen ik kan maken met een torrentprogramma.

Ik heb overal gezocht op forums, maar niks over dit onderwerp kunnen vinden.

Op me oude Speedtouch van Kpn kon ik maar max. 200 verbindingen toestaan want anders heeft mijn telefoon geen verbindingen meer open staan voor gesprekken.

Als tweede heb ik nog een vraag. Ik heb haast geen verbinding op een draaidlozeverbinding. Weten jullie hier een antwoordt op. Mijn Tele 2-modem staat in de woonkamer en mijn computer een verdieping hoger.

Alvast bedankt,
 
Bill
Vraag 2: Leg je antenne eens horizontaal. Vermoedelijk staat die nu rechtop/vertikaal.

Vergelijk vertikaal met een vuurtoren die licht rondzwiept. De truuk is om het signaal dan naar boven te richten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
freedomfighter
Dank je voor je snelle reactie. Ik zal het eens proberen. Maar zit alleen nog met me eerste vraagSmile
 
cornfed
Ik heb nog nooit een specifiek aantal connecties ergens gezien voor de Davolink.
Ik heb wel gelezen dat de Davolink soms ook problemen heeft met teveel connecties.

Probeer het eens met 200 connecties.
Als er geen problemen opdagen, kan je altijd nog dat aantal verhogen.
Gewijzigd door cornfed op 06 november 2008, 00:19
 
freedomfighter
Bij mijn torrentprogramma staat die standaard op 200 connecties. Ik ben alleen bang als ik te verbindingen instel dat mijn telefoon wordt afgekneld en ik geen inkomende gespreken kan ontvangen.

Maar ik ga eens proberen hoeveel ik kan instellen.

Bedankt voor je reply
 
cornfed
Je zou dan ook niet meer zelf kunnen bellen.
Gewoon een tijdje alles opengooien op je torrent prog en dan kijken of je kunt bellen.

Zou je je bevindingen hier ook beschikbaar willen maken voor andere users?
Dan kunnen toekomstige vragen sneller beantwoord worden.
 
freedomfighter
Ik zal volgende week wat reultaten zenden. Ik heb nu niet zoveel tijd om het echt te gaan uitproberen, heb namelijk tentamens volgende week.
 
freedomfighter
Als belooft zal ik resultaten tonen van mijn benchmark.
Ik heb tot nu toe 300 connecties kunnen openen zonder dat de telefoon onbruikbaar wordt. waarschijnlijk kunnen er meer connecties worden gemaakt maar dat heb ik niet goed kunnen testen.

Maar 300 is geen probleem
 
cornfed
Merci voor de info.
Als een user vraagt, hebben we nu een antwoord.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aantal Verbindingen Op Davolink Modem DV2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie